* Skravletråd - assistert befruktning *

Auuu… Jeg tror jeg har eggløsning, hvorfor er det alltid så vondt :oops::rolleyes:

Der dro kjæresten på styremøte... Og jeg kjeder meg alt :hilarious:
Vurderer å gå ut å pusse ei bokhylle for å få den klar til å males.

Der dro kjæresten på styremøte... Og jeg kjeder meg alt :hilarious:
Vurderer å gå ut å pusse ei bokhylle for å få den klar til å males.
Jeg skal strikke litt [emoji16][emoji16]

Jeg har malt, eller, ehm, grunna ei hylle. Den var blå, nå skal den bli... Ehm, ikke enig i meg selv...

Noen av dere som har vært sykemeldt i perioden ved innsett? Isåfall hvor lenge, og hva sa dere grunnen var når folk spurte?[emoji173]️

Ikke spis masse sjokolade når du tar Metformin… :hungover:
Eller generelt mye av ting med sukker i. Ikke alltid jeg lærer...:schocked028:sour:

Hus ja, tømrersambo har en byggedrøm, men foreløpig synes jeg at vårt 120 kvm store rekkehus holder, det skal jo vaskes også..

Alt må vaskes, heldigvis er vi to :hilarious:
Holder lenge med 130 kvm hus og. Men takhøyden oppe er så lav, så den er egentlig ikke målbar en gang :rolleyes:

God morgen [emoji42][emoji42]

God morgen :D
Vært oppe i halvanna time alt jeg :hilarious:

Og jeg maler og maler. Tror ikke jeg har gjort anna de siste åra. Men enda synes jeg at det er moro :hilarious:

Noen av dere som har vært sykemeldt i perioden ved innsett? Isåfall hvor lenge, og hva sa dere grunnen var når folk spurte?[emoji173]️
Jeg er sykmeldt da ja, fordi det ellers hadde blitt så mye fram og tilbake mellom jobb og sykehus. Og at jeg er dårlig i flere dager etter uttak. Jeg har revmatisk sykdom jeg skylder på..

Jeg er ufør, så trenger ikke tenke på sykemeldinger. Noen fordeler har det også :rolleyes:
Men er på grunn av revmatisme jeg er ufør. Men jeg hadde nok sykemeldt meg, om jeg jobba.

Jeg har vært sykemeldt begge gangene ved ivf.. har vært ærlig om hvorfor fordi jeg er åpen til kollegaer og sjefer...

Hjemme igjen fra helgetur :)
Nå er det snart så jeg er i gang.

Ting går treigt, jeg har tusen ting jeg burde tenke på, men er likevel bare en ting som står i hodet på meg for tiden:joyful: Gleder meg til vi får kommet til forsamtale nå slik at søknaden kan sendes!

Back
Topp