* Skravletråd - assistert befruktning *

Det er litt flaut å innrømme... Men en lang historie kort. Han har bodd midlertidig hjemme hos foreldra, mens de har pussa opp barndomshjemmet hans, så bodde han litt hos meg (Jeg leide av far hans, fra før vi ble sammen) før vi flytta hit sammen i november for TO år siden...
Sååå, jeg har snart brukt 2 år! på å flytte alt... :rolleyes:
Snakk om å være treig :hilarious:
Hehehehe, sånn er det bare noen ganger [emoji4][emoji4]

39467578_10155424240552102_7469149776458547200_n.jpg

Jeg kan ikke ta vare på alt Disse to her tror jeg må få nye hjem :rolleyes:
Jeg hadde en porselensdukke periode i livet. Og jeg har ikke plass til alle og jeg synes ikke de er like fine lenger heller.
Dette er ikke de eneste jeg har, men de største. Ehm, nei. Har ei som er enda større :rolleyes:

Jeg har så veldig, veldig mye... Og det er ett problem :angelic: :arghh:

39467578_10155424240552102_7469149776458547200_n.jpg

Jeg kan ikke ta vare på alt Disse to her tror jeg må få nye hjem :rolleyes:
Jeg hadde en porselensdukke periode i livet. Og jeg har ikke plass til alle og jeg synes ikke de er like fine lenger heller.
Dette er ikke de eneste jeg har, men de største. Ehm, nei. Har ei som er enda større :rolleyes:

Jeg har så veldig, veldig mye... Og det er ett problem :angelic: :arghh:
Kjenner igjen den problemstillingen.
Boden vår er FULL av mine ting. Men nå har jeg bodd for meg selv de siste 13årene. Mannen kom direkte fra mora og til meg.
Så det blir ting i løpet av de åra

Jeg flytta som 17 åring, så er blitt noen år her også :)
Også flytta vi inn i fullt møblert hus, så har hatt litt jobb med å få hjemmet mitt inn i ett allerede fullt hus :rolleyes:
Så har hatt trøbbel med for mye ting...:rolleyes:

Jeg flytta som 17 åring, så er blitt noen år her også :)
Også flytta vi inn i fullt møblert hus, så har hatt litt jobb med å få hjemmet mitt inn i ett allerede fullt hus :rolleyes:
Så har hatt trøbbel med for mye ting...:rolleyes:
Ja, skjønner det :)
Vi har samme problemstilling. Altfor liten leilighet.
Har ikke plass til kjøkkenmaskina mi engang [emoji26][emoji24]

Ja, skjønner det :)
Vi har samme problemstilling. Altfor liten leilighet.
Har ikke plass til kjøkkenmaskina mi engang [emoji26][emoji24]

Jeg flytta fra ett tre etasjes hus, rundt 170 kvm, som jeg hadde fylt opp alt, etter bare 22 måneder der... Og inn i ett mye mindre hus, på kanskje 130 kvm... :rolleyes: Som allerede var overfylt, med alle møbler og ting og tang.
Og da ble mitt stående igjen, men nå må jo det inn og. Heldigvis fått sendt mye av det som var her tilbake til svigers.
Blir bra og bli ferdig og. Selv om jeg ikke helt hvor alt skal enda... :rolleyes:

Jeg flytta fra ett tre etasjes hus, rundt 170 kvm, som jeg hadde fylt opp alt, etter bare 22 måneder der... Og inn i ett mye mindre hus, på kanskje 130 kvm... :rolleyes: Som allerede var overfylt, med alle møbler og ting og tang.
Og da ble mitt stående igjen, men nå må jo det inn og. Heldigvis fått sendt mye av det som var her tilbake til svigers.
Blir bra og bli ferdig og. Selv om jeg ikke helt hvor alt skal enda... :rolleyes:
130kvm høres himmelsk ut. Vi har 50 :(
Forhåpentligvis flytter vi til sommeren.

130kvm høres himmelsk ut. Vi har 50 :(
Forhåpentligvis flytter vi til sommeren.

Bare kjøkkenet her er 43 kvm cirka, skikkelig fornøyd med kjøkkenet, vi reiv helt og bygga om to rom, før vi flytta inn :angelic:
Skikkelig fornøyd. Og pussa opp i litt gammel stil, siden huset er fra 1700 tallet, passer ikke helt med høyglans da var vi enige om:angelic:

Bare kjøkkenet her er 43 kvm cirka, skikkelig fornøyd med kjøkkenet, vi reiv helt og bygga om to rom, før vi flytta inn :angelic:
Skikkelig fornøyd. Og pussa opp i litt gammel stil, siden huset er fra 1700 tallet, passer ikke helt med høyglans da var vi enige om:angelic:
Så heldig du er [emoji173][emoji173]

Ja, jeg er heldig som får låne ett slikt hus :)
Må ærlig innrømme at jeg ikke har lyst på et stort hus.
Bodde på gård i 4år med 2 store stuer, 4 soverom og stort kjøkken.
Det ble for mye for meg. For mye å vaske og rydde.

Må ærlig innrømme at jeg ikke har lyst på et stort hus.
Bodde på gård i 4år med 2 store stuer, 4 soverom og stort kjøkken.
Det ble for mye for meg. For mye å vaske og rydde.

Huset her er ikke så stort. Men er sammen med en odelsgutt, men er ikke så veldig stort det huset heller.
Er tre stuer der, men ikke det største gårdshuset. Er to stuer her, ei nede og ei loftstue som vi har kontor på. Og tre knøttsmå soverom.

Huset her er ikke så stort. Men er sammen med en odelsgutt, men er ikke så veldig stort det huset heller.
Er tre stuer der, men ikke det største gårdshuset. Er to stuer her, ei nede og ei loftstue som vi har kontor på. Og tre knøttsmå soverom.
Ja, det er mye jobb

Så bra [emoji3][emoji3]

Jeg blir totalt ødelagt i ryggen om jeg skal vaske gulv, så heldigvis tar han den jobben.
Støvsuging og vask av gulv. Men har en sånn liten selvgående støvsuger :D Den er gull.

Jeg blir totalt ødelagt i ryggen om jeg skal vaske gulv, så heldigvis tar han den jobben.
Støvsuging og vask av gulv. Men har en sånn liten selvgående støvsuger :D Den er gull.
Har sååå lyst på en sånn, men er redd hundene vil angripe den [emoji23][emoji23][emoji23]

Har sååå lyst på en sånn, men er redd hundene vil angripe den [emoji23][emoji23][emoji23]

Kattene liker den ikke, men heldigvis mer enn en vanlig støvsuger :)
For den hater dem virkelig :hilarious:

Trøtt jeg, men nå er straks middagen klar, så det blir godt med litt mat i magen... :)
Fylt paprika med ris og salat er dagens middag... :happy:

Back
Topp