Det klarer du nok [emoji3][emoji3]Jeg SKAL se 70 på vekta har jeg bestemt. Men regner med at kiloa raser på før jeg ser det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det klarer du nok [emoji3][emoji3]Jeg SKAL se 70 på vekta har jeg bestemt. Men regner med at kiloa raser på før jeg ser det
Det klarer du nok [emoji3][emoji3]
Ser på politiskolen og tar en øl med samboer
Har planer om å ikke kunne drikke på et års tid
1 rusbrus vil ikke ødeleggeJeg vurderer en rusbrus i morgen... Bare fordi jeg forhåpentligvis må vente ett år, minst...
Nå er jeg ikke så glad i alkohol, for jeg har sett baksiden... Men med tanke på at det nå kan bli siste gang på leeeeenge, så er det verdt en rusbrus i morgen.
1 rusbrus vil ikke ødelegge
Bare å kose segNei, det er jeg ikke redd for
Blir siste på forhåpentligvis leeeenge, så den skal jeg ha
Bare å kose seg
Jeg skal på jobb i morgen [emoji42]
Da synes jeg du skal nyte den rusbrusen Juniforum, here we coooome!Jeg vurderer en rusbrus i morgen... Bare fordi jeg forhåpentligvis må vente ett år, minst...
Nå er jeg ikke så glad i alkohol, for jeg har sett baksiden... Men med tanke på at det nå kan bli siste gang på leeeeenge, så er det verdt en rusbrus i morgen.
Da synes jeg du skal nyte den rusbrusen Juniforum, here we coooome!
Jeg har alltid fri jeg... Men skal på geocaching med samboeren. Røre litt på skrotten er alltid bra.
Greit å ha planer. Og prøver å finne ut hva jeg vil ha til middag i morgen...
Ja, det er sant
Jobber 3 helger på rappen nå. Kjenner det skal bli godt med en frihelg.
Selv om det er 2 uker til....
Du har et poeng der [emoji23][emoji23][emoji23]Da har jeg kjæresten hjemme, etter at han har vært to netter borte, også reiser han igjen mandagen etter...
Gleder meg til at han er ferdig reist alt jeg... Men blir fem netter på to uker, også holder han seg hjemme til jeg ruger.
Som jeg har sagt til han, at jeg kan godt ta med mamma på kontroller... Men uttaksdagen så er hun ikke så praktisk å ta med
Da må han være med selv
Du har et poeng der [emoji23][emoji23][emoji23]
Sov godt [emoji4][emoji4]Mamma fungerer ikke til alt
Men som moralsk støtte når sambo ikke kan er hun super
Nei, nå får jeg tusle i seng... Så er det plutselig enda en dag nærmere spraystart og forsøk...
Nei, dessverre.... [emoji19] Er ikke så farlig, men hadde jo vært kjekt å vite hva det betydde....Har jeg aldri tenkt på, men NÅ gjør jeg jo det Fikk du noe svar ?
Jo fler stjerner du har, jo mer avhengig er du av forumet [emoji23][emoji23]Nei, dessverre.... [emoji19] Er ikke så farlig, men hadde jo vært kjekt å vite hva det betydde....
Regner med at det har med antall innlegg og evt likes, men hvor mange må man ha og hva betyr statusen om flørt/betatt osv av forumet? Rart det ikke kommer tydelig frem noe sted.Jo fler stjerner du har, jo mer avhengig er du av forumet [emoji23][emoji23]
Det, eller så kan det være etter hvor mange innlegg du har skrevet [emoji4][emoji4]
Det jeg har trodd hele veien iallfall [emoji14]
Regner med at det har med antall innlegg og evt likes, men hvor mange må man ha og hva betyr statusen om flørt/betatt osv av forumet? Rart det ikke kommer tydelig frem noe sted.
Tittel Poeng Stjerner
Første møte med forumet | 0 - 4 poeng |
Andre møte med forumet | 5 - 49 poeng |
Bli kjent med forumet | 50 - 99 poeng |
Flørter med forumet | 100 - 199 poeng |
Betatt av forumet | 200 - 349 poeng |
Forelsket i forumet | 350 - 699 poeng |
Glad i forumet | 700 - 1499 poeng |
Elsker forumet | 1500 - 2999 poeng |
Gift med forumet | 3000 - 5999 poeng |
Forumet er livet | 6 000 poeng |