* Skravletråd - assistert befruktning *

Nå, damer, hva gjør dere i dag?
Jeg har vært en tur på kjøpesenteret og kjøpt håndkler med mannen! Veldig fornøyd med å ha kommet meg ut ettersom jeg fortsatt er kjempehoven og har en del vondt når jeg rører meg etter uttaket på mandag.
Så nå har vi matchende gulvhåndkleer og gjestehåndkleer, pluss en klut til gjester, i tre forskjellige farger :cat: gleder meg noe voldsomt til å kunne kjøpe inn egne håndkle osv til stellebordet, det er jo så mye fint!

Også kjøpte jeg meg litt vin og baileys som jeg skal kose meg med i helgen om jeg er i form, avtalt spille-date over nett med en av jentene fra forumet :D

Jeg pusser opp det, forhåpentligvis, kommende babyrommet. Oljer gulvet. Og brukt tre dager på det.
Det suger ujevnt! Enda jeg har pussa godt ned og alt, så blir det litt sånn rustikk, shabbychick. Men med ny farge på vegga og møbler, så tror jeg at det kan gå :)
Det er gjort selv... Og jeg har ingen utdannelse i å pusse gulv og olje :rolleyes:

Hei, det er bare 11 dager til start av synarella her. Skal gå på den i 14 dager før sprøyter i tillegg til den. Denne gange 2 typer hormoner som da er menopur og gonal-f. Spent på hvordan jeg reagerer på det i forhold til da jeg bare gikk på menopur.. :p på den var det egentlig ingen humørsvingninger. Øm var jeg ikke heller før etter uttaket, men gikk fort over :) var veldig klar til innsett etter 3 dager :)

Så det er mitt «eventyr» nå :p

Jeg venter på brev med mer info om hva jeg skal ta. Kom ikke i dag, så da må jeg vente til uka.
Er mitt første forsøk, så ganske ny.

Blir en spennende høst her i gamlestua

Jeg tenker mye på jobb (rolige dager) på at jeg er sint og bitter fordi vi er der vi er nå. 2 mislykkede IVF bak meg. 3 år med prøving ingen oppturer på disse årene. Jeg vil ha en opptur! Trenger det så veldig!

Ellers plukker jeg nok mye blåbær i helga - det er jo terapi!

Jeg skulle og ha plukka blåbær, men har brukt over ei uke på ett tregulv, som jeg ga opp litt i går, nå blir det som det blir.

Jeg sliter med at jeg stadig blir påmint at jeg kunne ha hatt en 10 åring jeg, om det hadde klaffa og gått bra tidlig...
Så er sårt og se på skolestart ting om dagen. Huff, stadig noe som minner på. Jul, morsdag, skolestart... Blir alltid påmint over hvor lite man fungerer og hvordan livet er blitt... :( Kontra sånn man trodde det skulle bli da man var liten...
Jeg skulle være bondekone, med tre barn og gift før 30... Joda, jeg har funnet meg en odelsgutt... Har tre katter, men tja. Unga mangler... :sorry: Men verdens snilleste kjæreste da.... Etter å ha vært uheldig med første, så har jeg det mye bedre nå. Bare synd jeg rakk å bli 26 år før jeg fant ut at kompisen gjennom mange år var perfekt for meg :angelic::oops:

Hvordan er formen i dag, damer? :)

Joda. Akkurat spist fårikål etter en 7000 skritts gåtur, (4.5 km). Så nå broderer jeg, og ser på BigBang (med hue til samboeren i veien, han bygger PC rett foran TVn…:hilarious:)

Godt å ha noe å pusle med, i ventetida :)

Hei :) Vet ikke om dette er rett sted å spørre, men dere damer har jo svaret på det meste :)

Kan noen fortelle meg hva stjernene over nicket vårt betyr, hvorfor nioen har mange og noen har få selvom de har lik status (flørter, betatt osv av forumet). Jeg har forsøkt å søke på det, men det som kommer opp er såpass gammelt at det ikke ser ut til å stemme... :p
Har jeg aldri tenkt på, men NÅ gjør jeg jo det :D Fikk du noe svar ?

Åhhh, det der smågodtet igjen :arghh: :wtf: :hilarious:
Jeg skal kjøpe masse neste gang jeg skal til Sverige, og drukne mine redd for å være hjemme alene sorger i posen :hilarious: :rolleyes:
Bilen er sånn litt småsyk, så får ikke reist før den er frisk, sååå… Null smågodt på meg gitt. Ikke har vi så mye godis i huset heller. Og jeg er søtsugen :rolleyes:

Åhhh, det der smågodtet igjen :arghh: :wtf: :hilarious:
Jeg skal kjøpe masse neste gang jeg skal til Sverige, og drukne mine redd for å være hjemme alene sorger i posen :hilarious: :rolleyes:
Bilen er sånn litt småsyk, så får ikke reist før den er frisk, sååå… Null smågodt på meg gitt. Ikke har vi så mye godis i huset heller. Og jeg er søtsugen :rolleyes:
Hihihi [emoji23][emoji23]

cf5c99843ce1a8b14b61a06469fbf15f.jpg

:hilarious: :hilarious:
Se der ja! Men i morgen skal jeg se 73 foran på vekta, så jeg er ganske sta i dag... I alle fall akkurat nå :hilarious::hilarious:

Så flink du er!
Jaaa, så 74.0 i dag tidlig, så i morgen skal jeg se 73! Nesten ikke sett det siden 20 åra begynte, så nå SKAL jeg se det igjen!
Var nede i 72 i ett par måneder i 2010, men det gikk over :hilarious:

Jaaa, så 74.0 i dag tidlig, så i morgen skal jeg se 73! Nesten ikke sett det siden 20 åra begynte, så nå SKAL jeg se det igjen!
Var nede i 72 i ett par måneder i 2010, men det gikk over :hilarious:
Gleder meg til oppdatering!!

Back
Topp