* Skravletråd - assistert befruktning *

Vi kom hjem med både en 6 pakning Snickers is og en 6 pakning Mars (Jeg tåler ikke Mars :oops:)
Smash, potetgull OG en rusbrus. Så her skal vi kose oss i dag :hilarious::rolleyes:

Vi kom hjem med både en 6 pakning Snickers is og en 6 pakning Mars (Jeg tåler ikke Mars :oops:)
Smash, potetgull OG en rusbrus. Så her skal vi kose oss i dag :hilarious::rolleyes:

Nådde du 73? :)

Da kommer det nok til uka ;)
Er du kun flink med maten eller trener du i tillegg?:)

Jeg sliter litt med maten :oops:
Men prøver å gå turer noen ganger i uka... :oops: Ble to turer denne uka, en på 6.5 km og en på 4.5 km :)
Rask tur med musikk på øret. Godt å få ut litt gruff

Jeg sliter litt med maten :oops:
Men prøver å gå turer noen ganger i uka... :oops: Ble to turer denne uka, en på 6.5 km og en på 4.5 km :)
Rask tur med musikk på øret. Godt å få ut litt gruff

Flink da :)
Hva pleier du å spise? :)

Flink da :)
Hva pleier du å spise? :)

Egentlig mest det jeg har lyst på :oops:
Men jeg har cøliaki, så må holde meg unna alt med gluten. Også prøver vi og ha salat til maten hver dag. Ikke alt som er godt med salat til da, Fårikål for eksempel, er salat rart til :hilarious:

Egentlig mest det jeg har lyst på :oops:
Men jeg har cøliaki, så må holde meg unna alt med gluten. Også prøver vi og ha salat til maten hver dag. Ikke alt som er godt med salat til da, Fårikål for eksempel, er salat rart til :hilarious:

Hehehehe.
Mannfolket mitt spiser sjeldent "kaninfor" selv om jeg synes det er godt. Jeg klarer ikke å spise det opp, før det blir for gammelt :(
Og når han lager den salaten han liker, så er den dynka i masse olje og pasta

Hehehehe.
Mannfolket mitt spiser sjeldent "kaninfor" selv om jeg synes det er godt. Jeg klarer ikke å spise det opp, før det blir for gammelt :(
Og når han lager den salaten han liker, så er den dynka i masse olje og pasta

Jeg kunne ha spist bare salt. Det er så godt :D
Med pannerista pinjekjerner med salt, Mozzarella ost og masse annet godt. Men lager den helst selv da, kan putte i det jeg vil.

Jeg så en post igår på det, da jeg kikket gjennom diverse for å gjøre meg kjent med forumet. Mener det lå under generell informasjon et sted...det går på antall innlegg/poeng og er en liste med hvor mange poeng som tilsvarer hvilke "titler"

Red: Jeg fant igjen tråden som forklarer titlene;
Jeg som følte jeg hadde lett igjennom alt [emoji23] Takk, da vet man iallfall hva som er de ulike satsene [emoji4]

Jeg kunne ha spist bare salt. Det er så godt :D
Med pannerista pinjekjerner med salt, Mozzarella ost og masse annet godt. Men lager den helst selv da, kan putte i det jeg vil.
Ser den [emoji4][emoji4]
Jeg er kjempe glad i sterk mat.. men det er ikke mannfolket. Rart egentlig siden faren hans var koreaner og lagde MASSE sterk mat.

Ser den [emoji4][emoji4]
Jeg er kjempe glad i sterk mat.. men det er ikke mannfolket. Rart egentlig siden faren hans var koreaner og lagde MASSE sterk mat.

Her er vi egentlig ganske altetende, utenom at jeg ikke tåler gluten da... (Og det er ikke sånn moderne; jeg kan ikke spise gluten allergi, det er sånn omgangssyke i flere måneder allergi...) Men vi har stort sett mye god, hjemmelaget mat :)
Ikke i dag da, i dag hadde vi sushi :angelic:

Her er vi egentlig ganske altetende, utenom at jeg ikke tåler gluten da... (Og det er ikke sånn moderne; jeg kan ikke spise gluten allergi, det er sånn omgangssyke i flere måneder allergi...) Men vi har stort sett mye god, hjemmelaget mat :)
Ikke i dag da, i dag hadde vi sushi :angelic:
Det høres deilig ut :)

Det høres deilig ut :)

Sushi er godt i blant det :)

Men hverdagsmaten er også veldig god mat :)
I dag skal vi ha fylt paprika. Også må jeg planlegge mandag-torsdag. Fredag blir det Egon i Trondheim og helga skal vi på hyttetur og får besøk av mamma og mann. Så da tenkte vi å servere bakt potet med masse godt tilbehør :)

Kan hende det blir å koke ei knoke, for det er godt det. En dag til uka. Tar tid, men blir veldig god mat.

Sushi er godt i blant det :)

Men hverdagsmaten er også veldig god mat :)
I dag skal vi ha fylt paprika. Også må jeg planlegge mandag-torsdag. Fredag blir det Egon i Trondheim og helga skal vi på hyttetur og får besøk av mamma og mann. Så da tenkte vi å servere bakt potet med masse godt tilbehør :)

Kan hende det blir å koke ei knoke, for det er godt det. En dag til uka. Tar tid, men blir veldig god mat.
Greit å ha tid til å lage så god mat :)
Vi jobber mye, så vi trenger mat som er raskt å lage :)

Greit å ha tid til å lage så god mat :)
Vi jobber mye, så vi trenger mat som er raskt å lage :)

Ja, hadde nok ikke blitt like god mat her heller da. Men samboeren er og god på mat. Så stort sett så har vi grei mat :)

Sitter å manner meg opp litt... Må hente resten av flyttelasset mitt, og aner ikke hvor jeg skal gjøre av alt :rolleyes::sorry:

Ja, hadde nok ikke blitt like god mat her heller da. Men samboeren er og god på mat. Så stort sett så har vi grei mat :)

Sitter å manner meg opp litt... Må hente resten av flyttelasset mitt, og aner ikke hvor jeg skal gjøre av alt :rolleyes::sorry:
Dere har akkurat flytta?
Eller har du akkurat flytta inn? [emoji4][emoji4]

Dere har akkurat flytta?
Eller har du akkurat flytta inn? [emoji4][emoji4]

Det er litt flaut å innrømme... Men en lang historie kort. Han har bodd midlertidig hjemme hos foreldra, mens de har pussa opp barndomshjemmet hans, så bodde han litt hos meg (Jeg leide av far hans, fra før vi ble sammen) før vi flytta hit sammen i november for TO år siden...
Sååå, jeg har snart brukt 2 år! på å flytte alt... :rolleyes:
Snakk om å være treig :hilarious:

Back
Topp