* Skravletråd - assistert befruktning *

Jepp synarela morgen og kveld. Begynte på cd14 jeg fordi jeg fikk påvist tidlig el denne pp, på cd 10, og med lutealfase på normalt 10 dager så sa hun sykepleieren at jeg måtte starte så tidlig for å ikke tulle med noe :/
Så skal gå på spray i 19 dager sammenhengde før 1.kontroll.. den er om 10 dager..
Så antar 1. Ul og kontroll blir gjort da:) Og vi får vite videre forløp og behandling da :)

Da tror jeg de har alt under kontroll og du får nok tante besøk ganske snart også. Så spennende at du er igang med forsøk! :)

Da tror jeg de har alt under kontroll og du får nok tante besøk ganske snart også. Så spennende at du er igang med forsøk! :)

Ja veldig surrealistisk å tenke på at vi nå faktisk er igang :) tok 6 mnd fra Riksen mottok søknaden til oppstart medisiner... og når jeg tenker over hvor fort de mnd gikk, så går nok dette også like fort.. Men jeg vet det bare ikke enda :p

Dere som har gått på synarela : hvordan blødning fikk dere på denne?
Altså jeg ble gla for at a kom igår, men jeg har aldri opplevd maken til mengder
Satt på do igår og det rant i 5-6 sek sammenhengende (akkurat som urin stråle styrke ) og idag tidlig når jeg stod opp, så jeg ut som et crime scene der nede. . Og jeg har sikret med både propp og bind :/
Det er jo det verste jeg har opplevd av mengder :/
Og jeg skal på jobb, hvor en del av arbeids antrekket er hvit arbeid. Bukse :(
Er så sikker på jeg kommer til å blø gjennom om jeg ikke skifter hver time :/

Antar det er slik det skal være men allikevel :/ hvor lenge varte denne blødningen hos dere og var det like store mengder hele veien da?

Altså jeg ble gla for at a kom igår, men jeg har aldri opplevd maken til mengder
Satt på do igår og det rant i 5-6 sek sammenhengende (akkurat som urin stråle styrke ) og idag tidlig når jeg stod opp, så jeg ut som et crime scene der nede. . Og jeg har sikret med både propp og bind :/

Antar det er slik det skal være men allikevel :/ hvor lenge varte denne blødningen hos dere og var det like store mengder hele veien da?

Jeg blødde ikke sånn som du beskriver! Det var jo voldsomt!
Mener å huske det var ganske likt som vanlig..

Uff, jeg pleier ikke akkurat oppfordre til 'jobbskulking', men det der kan jo bli ett problem, så jeg ville vel kanskje holdt meg hjemme..?

Jeg blødde ikke sånn som du beskriver! Det var jo voldsomt!
Mener å huske det var ganske likt som vanlig..

Uff, jeg pleier ikke akkurat oppfordre til 'jobbskulking', men det der kan jo bli ett problem, så jeg ville vel kanskje holdt meg hjemme..?

Jeg har aldri opplevd maken :/ og når jeg f.eks nå skal tisse så sklir tampongenut dør jeg rekker å dra den ut pga den er over full : o
Beklager drøye detaljer men hjelp altså .. den jeg plugget i for 1 time siden var nå full og bindet har begynt å fylle seg opp..

Jeg er veldig gla jeg har vært åpen om dette på jobb for dette kan faktisk bli et problem :/
Men får krysse alt jeg har for at jeg går "tørr" gjennom arbeids dagen. ..
Trodde kanskje igår at det var meningen med skikkelig start , men etter å ha sett dette vedvare i natt og idag og nå så lurer jeg hvordan dette skal gå. ..

Jeg har aldri opplevd maken :/ og når jeg f.eks nå skal tisse så sklir tampongenut dør jeg rekker å dra den ut pga den er over full : o
Beklager drøye detaljer men hjelp altså .. den jeg plugget i for 1 time siden var nå full og bindet har begynt å fylle seg opp..

Jeg er veldig gla jeg har vært åpen om dette på jobb for dette kan faktisk bli et problem :/
Men får krysse alt jeg har for at jeg går "tørr" gjennom arbeids dagen. ..
Trodde kanskje igår at det var meningen med skikkelig start , men etter å ha sett dette vedvare i natt og idag og nå så lurer jeg hvordan dette skal gå. ..
Oi... Så mye blødde ikke jeg. Jeg het jo at ved nedregulering så forsvinner jo mer av slimhinne og sånn, men det der var jo voldsomt. :/

Min var nesten mindre og mer behagelig enn vanlig... det der hørtes helt forjævlig ut!

Det her er for jævli :/

Det her er for jævli :/
Jeg hadde sånn massiv blødning på Synarela. Er plaget med mye menssmerter, men de overgikk seg selv på den blødninger der. Masse smerter og stor blødning. Jeg ble litt bekymra, og mannen lurte på å ta med meg til legevakta på grunn av smertene, men fant noen sterke smertestillende hjemme så jeg tok en del ;)

Ser ut som det hittil bare er meg som var hatt lignende som deg, og jeg aner ikke om det er vanlig eller ikke. Føler med deg i hvitt bukse, der er noe av det positive ved å jobbe i hj.spl som jeg gjør, vi går i blått :)

Nå er det faktisk så ekstremt blødning at jeg har måtte sende mail til riksen for å høre liksom :/
Tampong og nattbind må byttes annenhver time nå og de er begge utblødd da.. Men smertene holdes i sjakk med 1 grams paracet heldigvis :)

Sjekket blodprosent på jobb og den er foreløpig ok, hehe, men fortsetter det i samme bane de neste dagene så bør jeg vel kjøpe jern tilskudd :p
Fikk sitte i min egen bukse idag og kollegaene mine er heldigvis verdens mest forståelsesfulle så de sier jeg kan dra om det blir for ille..
Men så lenge jeg bytter minst hver er 2.time nå , går det vel greit hehe

Nå er det faktisk så ekstremt blødning at jeg har måtte sende mail til riksen for å høre liksom :/
Tampong og nattbind må byttes annenhver time nå og de er begge utblødd da.. Men smertene holdes i sjakk med 1 grams paracet heldigvis :)

Sjekket blodprosent på jobb og den er foreløpig ok, hehe, men fortsetter det i samme bane de neste dagene så bør jeg vel kjøpe jern tilskudd :p
Fikk sitte i min egen bukse idag og kollegaene mine er heldigvis verdens mest forståelsesfulle så de sier jeg kan dra om det blir for ille..
Men så lenge jeg bytter minst hver er 2.time nå , går det vel greit hehe
Det der høres helt forjævlig ut! Kan ikke tenke meg til at det skal være normalt! :(

Ikke så lenge til jul nå :-)

Allerede julepynt og juleting i butikkene og noen har satt ut lys, det synes jeg er for tidlig, blir jo lei før julen kommer :-(

Men tenkte å begynne med julegaver snart da vi begge har stor familie og mange å kjøpe til, blir så dyrt å ta alt på en lønning, noen andre som har begynt?:-)

Ikke så lenge til jul nå :-)

Allerede julepynt og juleting i butikkene og noen har satt ut lys, det synes jeg er for tidlig, blir jo lei før julen kommer :-(

Men tenkte å begynne med julegaver snart da vi begge har stor familie og mange å kjøpe til, blir så dyrt å ta alt på en lønning, noen andre som har begynt?:-)
Jeg er en juleentusiast uten sidestykke og gleder meg over at julen snart er her :) Den er jo egentlig ganske kort, så jeg liker at de starter litt tidlig jeg:) Er jo bare 1,5 mnd til advent starter :) Jeg skal nok begynne å handle litt snart. Begynne på denne lønningen kanskje :)

julegaver: jeg har allerede strikket 3 av gavene så de som skal kjøpes begynner jeg snart på, jeg elsker å kjøper gaver!

Jeg er en juleentusiast uten sidestykke og gleder meg over at julen snart er her :) Den er jo egentlig ganske kort, så jeg liker at de starter litt tidlig jeg:) Er jo bare 1,5 mnd til advent starter :) Jeg skal nok begynne å handle litt snart. Begynne på denne lønningen kanskje :)

Gleder meg også kjempemasse til jul og tenkte også å begynne på gaver denne lønningen. Men synes at det var i det tidligste laget å ha julelys i gatene :-P men sant som du sier, varer jo ikke så lenge, blir jo kort om den ikke skal begynne før i desember :-)

Hei alle sammen Jeg har ikke vært nå ivrig skriver her inne, men har vært godt å sett hva dere skriver her. Det er så herlig hvordan man støtter opp hverandre. Tenkte jeg skulle dele hva vi fikk brev om i går. Positiv hcg-prøve Alt kan jo skje enda, men må bare håpe at det går bra Fortsatt god helg til alle dere

Back
Topp