Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og...? Hvordan gikk det?!Sitter å venter på tlf fra klinikken om hvordan befruktningen er gått. Tiden går så seint !!!
4 befrukta egg, de tre siste måtte de vente med til i morra for å si noe. I morra etter 12 er jeg rugerOg...? Hvordan gikk det?!
Herlig!4 befrukta egg, de tre siste måtte de vente med til i morra for å si noe. I morra etter 12 er jeg ruger
Temper ikke gjennom ICSI. Føler ikke at det er noe vits i...Noen her som tempet siste pp før ivf?? Eller temper gjennom ivf?
Temper ikke gjennom ICSI. Føler ikke at det er noe vits i...
Uff, så leit å høre at du har fått negativ test. Det er så forferdelig vondt å få de hvite testene altså! Før du starter opp på ny runde, har du vurdert scratching? Kanskje det er noe som kan hjelpe. Vet at det har hjulpet meg og et par andre her inne. Ihvertfall noe å ta opp med legen sin når du er klar for det Håper det klaffer på neste runde. Sender deg en stor klem❤
Fin måte å følge med på når heksa kommer hvis man ikke har helt stabil syklusJeg gjør det enda fordi jeg venter på heksa som skal komme.. er jo ikke noe poeng etterpå sikkert, men nå gjør jeg det fordi min siste pp ikke er over enda..
Og siden jeg tydeligvis ikke har kontroll på når a kommer etter jeg har begynt med spray. .
Så temper også nå for å ikke bli kraftig overrasket på f eks jobb el
Fin måte å følge med på når heksa kommer hvis man ikke har helt stabil syklus
Min er ganske så stabil og jeg får kraftige murringer dagen/timene før den kommer, så jeg er forberedt (og de siste dagene før a kommer har jeg utstyret klart i veska for sikkerhetsskyld )
Wow! Så spennende da!! Gravid?Hehe, tror kanskje jeg skal legge det i vesken fra imorgen.. har hatt stabil syklus i 3.5 år som prøver, så skulle hatt mensen på tirsdag og jeg går aldri lenger enn 10 dpo pga progesteron mangel og nå er jeg 13 dpo så skjønner liksom ikke noe.. derfor jeg må fortsette å tempe nå så jeg ser når a kommer
Wow! Så spennende da!! Gravid?
Skjønner du fortsetter å tempe nå da, det ville jeg gjort også
Nei, er nok lurt å fortsette å tempe og følge kroppen tett når alt er så rart og usikkert.Tok en test som viste negativ. . Men tempen er fortsatt over 0.4 grader over Cl så må være den doble dosen crinone forrige pp som har gitt kroppen min er seriøst boost
Men ble faktisk lettet for å se den ble negativ, for om jeg hadde visst jeg hadde sprayet i 9 dager av fosterets første dager så hadde jeg nok vært bekymret resten av svangerskapet så hehe
Men ja, jeg må da fortsette å tempe frem til jeg ser den faller ned til Cl, orker ikke bli overrasket av heksa
De åpner 7.30, men hvis det er mye prioriterte pasienter hender det man må vente litt da. Syns å huske de sa før 9.30 man bør ta den, men tipper det går bra litt senere enn det også... Tror de har forandret hente-tidene på blodprøvelaben uten å informere videre fikk jeg inntrykk av.Noen som husker når man må ta blodprøve (g-test) på Riksen for å få svar samme dag?
Evt når åpner de?
De åpner 7.30, men hvis det er mye prioriterte pasienter hender det man må vente litt da. Syns å huske de sa før 9.30 man bør ta den, men tipper det går bra litt senere enn det også... Tror de har forandret hente-tidene på blodprøvelaben uten å informere videre fikk jeg inntrykk av.
Mellom 09:00-09:30 senest mener jeg så jeg må tidlig dit gittNoen som husker når man må ta blodprøve (g-test) på Riksen for å få svar samme dag?
Evt når åpner de?
GraciasMellom 09:00-09:30 senest mener jeg så jeg må tidlig dit gitt
Nei, er nok lurt å fortsette å tempe og følge kroppen tett når alt er så rart og usikkert.
Er det Synarella du har startet på? Jeg startet på den på CD24 og fikk mensen 8 dager etter det. Regner med at du følges opp med UL og sånt før sprøytestart?