* Skravletråd - assistert befruktning *

Så spennende! Du må da teste før 1 oktober vel? ;) hadde ikke klart å holde meg lenger enn 14 dpo hvertfall ;)

Jeg sprakk i dag på 12 dpo!:-P den var selvfølgelig negativ:-( men noe er annerledes i kroppen i forhold til de andre forsøkene. Lurer på om det er fordi jeg ble litt overstimulert, men håpet sitter enda!!:-P

Jeg sprakk i dag på 12 dpo!:-P den var selvfølgelig negativ:-( men noe er annerledes i kroppen i forhold til de andre forsøkene. Lurer på om det er fordi jeg ble litt overstimulert, men håpet sitter enda!!:-P
Den skjønner jeg! Håpet er fortsatt ikke ute ;) gi det et par dager til :)

Jeg vil teste nåååååå!!! Wæææ!!! Holde meg fem dager til hvertfall!!! Helst 7 ;)

Jeg vil teste nåååååå!!! Wæææ!!! Holde meg fem dager til hvertfall!!! Helst 7 ;)
Hahaha! Åååh, den frustrasjonen er helt krise:)) Mannen min ville vente til dag 12, og svake meg testet i skjul. Eier ikke skam vøtt! Hahaha:))

Hahaha! Åååh, den frustrasjonen er helt krise:)) Mannen min ville vente til dag 12, og svake meg testet i skjul. Eier ikke skam vøtt! Hahaha:))
Ja vet! ;) Testet du dpo 9! Altså 7dp2dt?

Husker du gjorde det! Snik!!! Heheh men fikk da en koselig opplevelse da ;) positiv test!!!

Jeg og vil teste NÅ!
Men... Holder meg selv i øra ved å kun ha 2 tester. Må jo spare de til det faktisk er sjans for å få riktig svar. Så selvom jeg er 8 dpo må jeg nesten vente hvertfall 4-5 dager til :(

Akkurat nå skulle jeg ønske jeg hadde en 10-pk med strimler :p

Jeg og vil teste NÅ!
Men... Holder meg selv i øra ved å kun ha 2 tester. Må jo spare de til det faktisk er sjans for å få riktig svar. Så selvom jeg er 8 dpo må jeg nesten vente hvertfall 4-5 dager til :(

Akkurat nå skulle jeg ønske jeg hadde en 10-pk med strimler :p
Jeg også vil teste men er jaggu bare 7 dpo!!! Men jeg har vel en haug! 10-15 strimler, pluss to digitale

Jeg skal prøve å holde meg i fire dager til :) hver dag er et nytt mål ;)

Bestill bestill!!! ;)

Jeg også vil teste men er jaggu bare 7 dpo!!! Men jeg har vel en haug! 10-15 strimler, pluss to digitale

Bestill bestill!!! ;)

Haha! Har utrolig lyst å bestille, tro meg!

Men jeg blir så utrolig skuffa om jeg tester tidlig og de er negative, selvom jeg vet det er for tidlig. Så beskytter meg selv litt og ved å ikke gi meg selv muligheten ;)

7-8 dpo er ALTFOR tidlig

Ja vet! ;) Testet du dpo 9! Altså 7dp2dt?

Husker du gjorde det! Snik!!! Heheh men fikk da en koselig opplevelse da ;) positiv test!!!
Jeg begynte å teste 10 dpo (8dp2dt) :D Ja, altså jeg føler meg som en snik, men ærlig talt mener jeg at vi damene har litt mer stemmerett på denne testingen:)) Det er jo tross alt vi som går gjennom mest her, hehe:D

Spørsmål om babyklister:

Hvorfor står det legemiddelet må ikke berøre metall?
Jeg har regulering på baksiden av tennene, og det er vel metall?!
Er det farlig?
Blir jo stressa for alt nå!!
ImageUploadedByBV Forum1443361133.984475.jpg

Spørsmål om babyklister:

Er det farlig?
Vis vedlegget 138166
Det har jeg aldri tenk over gitt....

Jeg begynte å teste 10 dpo (8dp2dt) :D Ja, altså jeg føler meg som en snik, men ærlig talt mener jeg at vi damene har litt mer stemmerett på denne testingen:)) Det er jo tross alt vi som går gjennom mest her, hehe:D
Om det hjelper så er jaggu jeg et snik også haha ;)

Er så enig du! Vi har første retten! Så her spør jeg ikke mannen en gang faktisk ;) sier bare at jeg tar en test :) han syns det er forsåvitt greit også så :)

M
Spørsmål om babyklister:

Er det farlig?
Vis vedlegget 138166
min streng er godt pakket inn i lim den, trodde det var vanlig jeg :) har vertfall ikke tenkt så mye på det jeg :) er vel størst fare ved å bruke skje eller noe slikt tenker jeg :)

M

min streng er godt pakket inn i lim den, trodde det var vanlig jeg :) har vertfall ikke tenkt så mye på det jeg :) er vel størst fare ved å bruke skje eller noe slikt tenker jeg :)
Min er ca 15-16 år gammel tror jeg (jeg er 30). Føles ikke ut som den er pakket i plast.
Skal jeg bare fortsette å ta babyklister da? Metall kan ikke skade liksom?

Min er ca 15-16 år gammel tror jeg (jeg er 30). Føles ikke ut som den er pakket i plast.
Skal jeg bare fortsette å ta babyklister da? Metall kan ikke skade liksom?
Du kan jo ringe en tannlege og høre om det er farlig med streng når man tar medisin som ikke skal borti metall.. hvis man er usikker tenker jeg? :)

Testa igjen i dag, 14 dpo. Negativ. Fortsetter med progesteron og div frem til torsdag, men er vel ikke noe håp nå:-( Æsj altså, skjønner virkelig ikke hvorfor det ikke klaffer:-( hvor mange runder skal man ha liksom? Er så urettferdig og kjenner jeg har mest lyst til å legge meg i ei grøft akkurat nå... På'n igjen med runde 7, ikke akkurat en drøm:-(

Testa igjen i dag, 14 dpo. Negativ. Fortsetter med progesteron og div frem til torsdag, men er vel ikke noe håp nå:-( Æsj altså, skjønner virkelig ikke hvorfor det ikke klaffer:-( hvor mange runder skal man ha liksom? Er så urettferdig og kjenner jeg har mest lyst til å legge meg i ei grøft akkurat nå... På'n igjen med runde 7, ikke akkurat en drøm:-(
Uff, så leit å høre at du har fått negativ test. Det er så forferdelig vondt å få de hvite testene altså! Før du starter opp på ny runde, har du vurdert scratching? Kanskje det er noe som kan hjelpe. Vet at det har hjulpet meg og et par andre her inne. Ihvertfall noe å ta opp med legen sin når du er klar for det:) Håper det klaffer på neste runde. Sender deg en stor klem❤

Jeg måååå holde ut i to dager med å ikke teste! Må!!!!!!!

Noen tips til å få tiden til å fly? Jeg er i jobb, men tiden flyr ikke fort nok for det.

Jeg måååå holde ut i to dager med å ikke teste! Må!!!!!!!

Noen tips til å få tiden til å fly? Jeg er i jobb, men tiden flyr ikke fort nok for det.
Spille candy crush :))

Back
Topp