Knask
Elsker forumet
Den 26. august hadde jeg inseminasjon av donorsæd og i dag kan jeg endelig bekrefte graviditeten!
Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den 26. august hadde jeg inseminasjon av donorsæd og i dag kan jeg endelig bekrefte graviditeten!
Husker ikke åpningstider, men det sier de på svareren 23072632
Vi snakket litt om hva som kan være greit å teste ut til neste gang. Det blir som en oppsummering av forsøket. Også er de der i tilfelle man har flere spm om hva man kan evt endre på. Om de har noen tips osvTusen takk
Spør om en ting til jeg Starbucks , siden du tilhører fertilitetssenter. Jeg skal ringe i morgen og si jeg har fått mensen i morgen. Hun som ringte meg på torsdag, pratet noe om en ettersamtale. Vet du hva den går ut på? Vi har ikke planer om flere forsøk der nå (dessverre)
Står på slutten av denne brosjyren! Men tiden 10-11 for sykepleier er bare innimellom virker det som...
http://www.oslo-universitetssykehus...uments/44189 Pasientbrosjyre_290414_PF_OK.pdf
Vi snakket litt om hva som kan være greit å teste ut til neste gang. Det blir som en oppsummering av forsøket. Også er de der i tilfelle man har flere spm om hva man kan evt endre på. Om de har noen tips osv
Du kan snakke om å spørre om akkurat hva du vil Jeg synes det var godt å snakke med de selv om de ikke kunne svare på AKKURAT hva som gikk galt. For etter at man setter inn er det jo på en måte naturen som tar over. Men du kan jo høre om de ville anbefalt scratching f.eks?Ok, føler at å ta mer fri fra jobben nå er lit dumt. Men veldig kjekt å få høre hva de mener om forsøket og event tips for videre behandling
Du kan snakke om å spørre om akkurat hva du vil Jeg synes det var godt å snakke med de selv om de ikke kunne svare på AKKURAT hva som gikk galt. For etter at man setter inn er det jo på en måte naturen som tar over. Men du kan jo høre om de ville anbefalt scratching f.eks?
Tror jeg tar fri hele dagenNår man skal ringe og høre om eggene har overlevd opptining kl 11.15.
Når ca kan man forvente innsett?
Jeg vet ikke helt hva jeg skal si til sjefen min, eller om jeg kanskje ikke trenger å si noe som helst?
Vi har så vanvittig mye å gjøre på jobben + mange er syke, har slutta osv.... Også har jeg vært så mye hos legen allerede.Tror jeg tar fri hele dagen
Den skjønner jeg men greit å hvile rett etterpå tenker jegVi har så vanvittig mye å gjøre på jobben + mange er syke, har slutta osv.... Også har jeg vært så mye hos legen allerede.
Kanskje bare 'ta fri' etter lunsj og ta det på min egen kappe denne gangen. Håpe jeg får fri
Jeg skal hvile etter innsett, og definitivt ikke tilbake på jobb etterpå, hehe! Sist fikk jeg jo så sabla vondt så om ikke typen kan være med og holde meg i hånda så skal jeg ha med en venninneDen skjønner jeg men greit å hvile rett etterpå tenker jeg
Usikker på om jeg skal fortelle det eller ikke til sjefen. Hun blir sikkert glad på mine vegne som sist. Fordi greit at hun vet om det skulle være noe i etterkant. For eksempel at jeg skal være forsiktig å være tungt og slikt noe jeg gjør daglig!
idag er det 1 uke siden jeg ringte inn mensen på riksen, og da er det vel max 1 uke til jeg kan forvente å få brevet fra de
er så spent, og hver dag etter jobb, er det første jeg gjør å gå i posten
like skuffende å se den er tom da men
er uansett bare 1 uke igjen nå
Hehe! Husker godt den følelsen! Postkassa var som en julekalender Brevet kommer til slutt, men man må ha masse tålmodighet
haha ja, føler meg nesten som en unge som venter på julegaven og julaften liksom
hun på riksen har nok vært borti at altfor mange ringer etter en uke for å etterlyse brevet, hehe, så hun sa jeg bare kunne vente og at det ville komme innen 14 dager uansett
men denne uken har gått fort, og har masse og gjøre frem til mandag faktisk, heldigvis
men er på cd7 idag og har fått masse el slim føles så feil/rart å ikke hoppe til køys om jeg nå har så tidlig el :/
hun på riksen sa at det bare var å kjøre på, mens andre prøvere har advart mot å prøve pga nesesprayen kan inneholde farlige ting for et evt foster
så blir jo til da at vi selvfølgelig ikke tør å prøve denne el... kan heller ikke se at det vil gå uansett, så lar jo bare være å prøve.. men er så rar følelse alt dette her