* Skravletråd - assistert befruktning *

Lykke til i morgen alle som skal inn! Har skjønt at det er mange som skal ha en spennende mandag:D

Jeg har kjøpt en kilo plommer og satser på å fråtse litt. Også blir det vel å sitte på do 2. halvdel av kvelden :)) :)) Ellers driver jeg og hekler giraff til en venninne som venter barn. Denne her bare i gult/brunt pastell
6afe367a7a3382cb00adffbd3e4fc009

Jeg kom endelig hjem etter 9 timer jobbing... akkurat satt sprøyte nr 7 :) og klar for sofakos resten av kvelden :)
Min kjære jobber kveld så er alene hjemme til 23 ikveld :)
Blir mye opptak og seriene mine nå hihi :)

Kos deg alene og med serier :) deilig og slappe av :)

Ble visst noen timer søvn i stedet :p
Men det passet greit siden vi skal opp kl 05 imorgen , riksen next :)

Angående passbilder. Må det være passbilde kvalitet da? Tenkte bare å ta selv og skrive ut i rett størrelse :p trodde det bare var for at de skal se at det er oss :)

Angående passbilder. Må det være passbilde kvalitet da? Tenkte bare å ta selv og skrive ut i rett størrelse :p trodde det bare var for at de skal se at det er oss :)
Jeg har bare sendt et vanlig bilde av oss på mail til Porsgrunn. Ikke noe problem her. Hvor holder du til hen?

Hvorfor sende bilder ? sorry om dumt spm ☺

Er noe klinikken vil ha i papirene sine. Er nok for identifisering (i tillegg til fødselsnummer). Er jo veldig viktig i en slik sammenheng. Og spørsmålet er ikke dumt :)

Ikke alle klinikker som ber om bilder, så tydeligvis veldig forskjellig det der. På riksen spør de bare om navn og personnummer ved uttak/innsett og det er det;)

Er på dag 5 med menopursprøyter, og har merket at jeg er småkvalm og litt susen i hodet i dag. Noen andre som går på/har gått på menopur og merket det? Har litt kjørevei til jobb, og kjenner at jeg ikke hadde klart å kjøre til jobb og være der en hel dag slik det er nå. Håper det er bedre til i morgen! :-\

Jeg har kjøpt en kilo plommer og satser på å fråtse litt. Også blir det vel å sitte på do 2. halvdel av kvelden :)) :)) Ellers driver jeg og hekler giraff til en venninne som venter barn. Denne her bare i gult/brunt pastell
6afe367a7a3382cb00adffbd3e4fc009

Hei, kaster meg inn her :) Er på første ICSI-forsøk, innsett i morgen, og mellom all ventingen har jeg begynt å hekle litt. Må ha små prosjekter så jeg blir ferdig, ellers tar utålmodigheten overhånd :p Vet du om oppskriften på denne ligger ute på nett? :)

Noen tips mot oppblåsthet? Føler magen sprenger snart .. :p
Blir det bedre etter egguttak? ?

Noen tips mot oppblåsthet? Føler magen sprenger snart .. :p
Blir det bedre etter egguttak? ?
Jeg har vært oppblåst i magen helt siden jeg begynte med sprøytene. Har tatt ut og inn nå. Og ser ut til at magen nå bare skal bli større og større fremover;P Så jeg har dessverre ingen råd mot det. Jeg har liksom måtte begynt å gå med litt mer bredere overdeler=) hehe!!

Jeg har vært oppblåst i magen helt siden jeg begynte med sprøytene. Har tatt ut og inn nå. Og ser ut til at magen nå bare skal bli større og større fremover;P Så jeg har dessverre ingen råd mot det. Jeg har liksom måtte begynt å gå med litt mer bredere overdeler=) hehe!!

Hehe.. Hmm. . Fillern.. detta er nesten slitsomt :p

Back
Topp