Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kom endelig hjem etter 9 timer jobbing... akkurat satt sprøyte nr 7 og klar for sofakos resten av kvelden
Min kjære jobber kveld så er alene hjemme til 23 ikveld
Blir mye opptak og seriene mine nå hihi
Kos deg alene og med serier deilig og slappe av
Ble visst noen timer søvn i stedet
Men det passet greit siden vi skal opp kl 05 imorgen , riksen next
Jeg har bare sendt et vanlig bilde av oss på mail til Porsgrunn. Ikke noe problem her. Hvor holder du til hen?Angående passbilder. Må det være passbilde kvalitet da? Tenkte bare å ta selv og skrive ut i rett størrelse trodde det bare var for at de skal se at det er oss
St olavsJeg har bare sendt et vanlig bilde av oss på mail til Porsgrunn. Ikke noe problem her. Hvor holder du til hen?
Jeg har kjøpt en kilo plommer og satser på å fråtse litt. Også blir det vel å sitte på do 2. halvdel av kvelden ) ) Ellers driver jeg og hekler giraff til en venninne som venter barn. Denne her bare i gult/brunt pastell
Jeg har vært oppblåst i magen helt siden jeg begynte med sprøytene. Har tatt ut og inn nå. Og ser ut til at magen nå bare skal bli større og større fremover;P Så jeg har dessverre ingen råd mot det. Jeg har liksom måtte begynt å gå med litt mer bredere overdeler=) hehe!!Noen tips mot oppblåsthet? Føler magen sprenger snart ..
Blir det bedre etter egguttak? ?
Jeg har vært oppblåst i magen helt siden jeg begynte med sprøytene. Har tatt ut og inn nå. Og ser ut til at magen nå bare skal bli større og større fremover;P Så jeg har dessverre ingen råd mot det. Jeg har liksom måtte begynt å gå med litt mer bredere overdeler=) hehe!!