* Skravletråd - assistert befruktning *

Er på dag 5 med menopursprøyter, og har merket at jeg er småkvalm og litt susen i hodet i dag. Noen andre som går på/har gått på menopur og merket det? Har litt kjørevei til jobb, og kjenner at jeg ikke hadde klart å kjøre til jobb og være der en hel dag slik det er nå. Håper det er bedre til i morgen! :-\
Samme dag som deg, men merker ingen ting! Blir neste litt beskymra om det virker :p

Samme dag som deg, men merker ingen ting! Blir neste litt beskymra om det virker :p
Jeg er livredd for å bli overstimulert Vært litt løs i magen også i dag. Men kan jo være et eller annet virus jeg har fått :-(

Er på dag 5 med menopursprøyter, og har merket at jeg er småkvalm og litt susen i hodet i dag. Noen andre som går på/har gått på menopur og merket det? Har litt kjørevei til jobb, og kjenner at jeg ikke hadde klart å kjøre til jobb og være der en hel dag slik det er nå. Håper det er bedre til i morgen! :-\

Hvilken dose har du ? Jeg gikk på menopur 150ie men merket ikke noe til de. Hvordan har formen vært i dag?

Hvilken dose har du ? Jeg gikk på menopur 150ie men merket ikke noe til de. Hvordan har formen vært i dag?
Jeg er også på 150. Er fortsatt uvel, murring i magen og hodepine. Ble 100% sykemeldt i dag og ut uka. Må kjøre 5 mil til jobb hver dag, så legen mente jeg burde slappe av før egguttak. Skulle ikke være så stor sjanse for overstimulering, men heldigvis ikke mange dagene til jeg skal til UL (30.10).

Vil bare si at jeg følger litt med på dere selvom jeg ikke lenger er "prøver" :-) Ønsker dere masse lykke til og jeg krysser alt jeg har og kan for dere alle! <3 stor klem fra meg <3

Jeg er også på 150. Er fortsatt uvel, murring i magen og hodepine. Ble 100% sykemeldt i dag og ut uka. Må kjøre 5 mil til jobb hver dag, så legen mente jeg burde slappe av før egguttak. Skulle ikke være så stor sjanse for overstimulering, men heldigvis ikke mange dagene til jeg skal til UL (30.10).

Uff, hørtes ikke bra ut stakkars. Godt du fikk sykemeld. Ta vare på deg selv ❤️

Hei!

Jeg er ny på forumet, har sneket litt tidligere da:P

28 år, hører til Porsgrunn men tar et forsøk på Fertilitetsklinikken imens. Startet på Suprecur spray nå i dag, og innsett blir mest sannsynlig første uka i desember hvis alt går greit:)

De har ikke funnet noe galt med hverken meg eller mannen.

Hei!

28 år, hører til Porsgrunn men tar et forsøk på Fertilitetsklinikken imens. Startet på Suprecur spray nå i dag, og innsett blir mest sannsynlig første uka i desember hvis alt går greit:)

Velkommen :)

Hei!

Velkommen :) jeg hører også til Porsgrunn :)

Hei!

Jeg er ny på forumet, har sneket litt tidligere da:p

velkommen;) for håpe at det blir gode resultater;)

Hører også til Porsgrunn, veldig flinke folk og hyggeligee er de også;);)

Hadde glemt fra sist hvor mye griseri Lutinus gir :p

Jeg har kanskje et litt rart skravletema. Jeg lurer på om dere andre har fått spørsmål om sexlivet utenom rundt eggløsning av legene. Når jeg var til forsamtale ble dette pinlig, og legen sa vi hadde lite sex når han spurte om hvpr mye sex vi hadde hatt om vi ikke planla barn.

Jeg syntes det var ubehagelig å få spørsmål om hvor mye sex vi hadde hatt om vi ikke planla barn. Tenker ikke det er relevant for prøvingen nå, og med tanke på at vi faktisk har vært sammen i 16 år er jo ikke hyppigheten så enorm lenger. Han hang seg opp i antall heller enn hvor godt sexlivet var. Spørsmål om problemer i seksualliv et jo relevant, mange langtidsprøvere sliter jo der. Men jeg hadde foretrukekt spørsmål om det enda er positivt å lage barn, ikke hva om hvis for det har ikke legen noe med.

Lurer bare på om dette er standard eller om vi traff enn rar lege? Og kanskje er det bare at jeg ble pinmig berørt som er problemet, og ikke legen i det hele tatt.

Back
Topp