Starbucks
Forumet er livet
Dusj er ikke farlig, men med bad så blir det mye varmere og varer som regel lenger enn en dusj.Gjelder det varme dusjer også? Jeg dusjer ofte i kjempevarmt vann fordi jeg er "kald inn til beinet".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dusj er ikke farlig, men med bad så blir det mye varmere og varer som regel lenger enn en dusj.Gjelder det varme dusjer også? Jeg dusjer ofte i kjempevarmt vann fordi jeg er "kald inn til beinet".
Det går helt sikkert fint, men greit å være obs på fremoverDa håper jeg at det ikke ble for varmt.. Dumt at jeg gjorde det da. Tar ingen flere sjanser. Men jeg tok heldigvis ikke et kjempevarmt bad.
Jeg er også frysepinne men unngår bading under IVF forsøkene... prøver heller å holde meg varm med ullstromper og ullundertøy, fleece-leggings og støvletter om jeg går i skjørt, sove i full pysj etc. I kinesisk medisin (og mange andre deler av verden) så gjelder det å aldri bli kald for å øke fertiliteten. Virker logisk for meg hvertfall! Så kanskje vurdere å bare kle deg ekstra varmt alltid slik at du slipper å bli så kald men en varm dusj er jo alltid deilig uansett og tror ikke det skader nei!Gjelder det varme dusjer også? Jeg dusjer ofte i kjempevarmt vann fordi jeg er "kald inn til beinet".
Jeg prøver å holde meg varm så mye jeg kan Hater å fryse. Men er ikke så lett når kroppen bare er kald. Har alltid på ullsokker inne hjemme. Desverre har jeg begynt å reagere allergisk på ull, men brukte mye ullundertøy før. Nå ønsker jeg meg Bambull til jul Håper det hjelper.Jeg er også frysepinne men unngår bading under IVF forsøkene... prøver heller å holde meg varm med ullstromper og ullundertøy, fleece-leggings og støvletter om jeg går i skjørt, sove i full pysj etc. I kinesisk medisin (og mange andre deler av verden) så gjelder det å aldri bli kald for å øke fertiliteten. Virker logisk for meg hvertfall! Så kanskje vurdere å bare kle deg ekstra varmt alltid slik at du slipper å bli så kald men en varm dusj er jo alltid deilig uansett og tror ikke det skader nei!
Vet ikke hva jeg skal tenke for tida. Var gjennom et mislykket IVF i november. Har liksom ikke helt kontroll på mens, siden blødningen forrige gang var unormalt. Det kjentes ut som eggløsning var mellom 2-4.12 en gang. Testet ikke for EL, for har jo lite håp om naturlig graviditet. Spottet så vidt på tirsdag, men det har ikke skjedd noe mer. Synes dette er litt rart, og skulle egentlig i kontakt med klinikken for oppsett av nytt forsøk denne uka, men mensen kommer ikke som normalt. Tok en test for gøy i dag, og så fikk jeg skyggestrek på billigtest. Våger ikke å håpe. Tok en til av en annen type billigtest, men den ble enda svakere. Noen som har opplevd å bli gravid etter et nettopp mislykket IVF? Vi har jo prøvd i over 2,5 år.
Se bilde av test fra i morges. Aner jo nesten ikke hvilken DPO jeg er siden forrige mens var "mislykket IVF mens" Tipper 13-15 DPOVis vedlegget 151543
Jeg ser strek på begge jeg!!! Du har hCG i kroppen, noe har festet seg. Tør ikke å gratulere før du ser utviklingen, men hvisker gratulerer i hvert fall
Flere som blir gravide etter negativt forsøk. Mange her inne mener at det er pga hormonene.
Sanndy her inne ble gravid på egen hånd etter en SA på første IVF-forsøk, hun har termin i juni
Håååper dette utvikler seg
Takk Jeg føler meg helt i fistel, men tørr som du skriver ikke å håpe for mye før jeg vet det helt sikkert. Tom for tester, så må gå på apoteket etter jobb. Vi har fått vite at mannen er problemet pga dårlige svømmere og de har ikke funnet noe galt med hormoner. Uansett så er det en stor glede om det er sånn! Det hadde jo vært best å få det til på egenhånd! Jeg har hatt litt kontakt med Sanndy, og har fulgt hva som har skjedd med henne. Vi fant jo ut av vi kommer fra samme distrikt, faktisk
LYKKE!! Snart 3 års prøving og mislykket IVF forrige måned. Så har vi klart det på egenhånd! Håper bare den sitter! Vis vedlegget 151679 Vis vedlegget 151679 Vis vedlegget 151679
Tusen takk! Spennende framover.Dette var gledelig Gratulerer sååå mye <3
Det er klart dette er lykke!!
LYKKE!! Snart 3 års prøving og mislykket IVF forrige måned. Så har vi klart det på egenhånd! Håper bare den sitter! Vis vedlegget 151679 Vis vedlegget 151679 Vis vedlegget 151679
Gratulerer med julemirakeletLYKKE!! Snart 3 års prøving og mislykket IVF forrige måned. Så har vi klart det på egenhånd! Håper bare den sitter! Vis vedlegget 151679 Vis vedlegget 151679 Vis vedlegget 151679