Tror du ikke poden tok sats og sparka fra seg og skapte nedpress. Haha
Lover godt det Gøy at du oppdaterer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror du ikke poden tok sats og sparka fra seg og skapte nedpress. Haha
Lover godt det Gøy at du oppdaterer.
Prøøøøver å fokusere på noe annet. Men det er vanskelig til tider...Hva gjør dere for å få tiden til å gå. Uansett hva dere venter på.
Hva gjør dere for å få tiden til å gå. Uansett hva dere venter på.
Hva gjør dere for å få tiden til å gå. Uansett hva dere venter på.
Går så bra, skal du se=) lykke til=)Uttak imorgen. Jeg ser veldig frem til akkurat dét er over, men da gjenstår den eviglange ventetiden til innsett og om det igår bra, den enda lengre ventetiden frem til testdag
Du må ta blodprøve, men du må ikke ta den på riksen. Du fikk antagelig med deg sånn skjema som du skal gi til evt fastlege om du tar prøven et annet sted. Ellers anbefaler jeg min journal for spørsmål, håpløst å vente på telefonen.Dere som tilhører riksen:
Riksen vil jo at man skal ta den blodprøven på TD uansett, men nå har jeg fått klart negativ hjemmetest både 14 og 16 dpo. Jeg prøvde å ringe og spørre om jeg kan droppe å ta blodprøve, men de svarer jo ikke. Har sittet over 1 time i telefonkø. Tilslutt måtte jeg bare legge på. Er jo på jobb...
Har noen av dere sluppet å ta blodprøve eller MÅ man ta den uansett? :/
Føler tålmodigheten til sjefen min renner over snart så mye som jeg må til "legen". Han vet ikke at vi driver med prøverør.
Hadde tenkt å kontakte dem på minjournal, men hadde glemt bankbrikka hjemme Nå har jeg funnet ett sted å ta blodprøve som er oppe litt lenger heldigvis (og levert den lappen du snakker om), så håper det ordner seg. Venter nå, Hater blodprøver...Du må ta blodprøve, men du må ikke ta den på riksen. Du fikk antagelig med deg sånn skjema som du skal gi til evt fastlege om du tar prøven et annet sted. Ellers anbefaler jeg min journal for spørsmål, håpløst å vente på telefonen.
Det er innmari kjipt, spesielt når man så alt for godt vet svaret. Føler ned deg!Hadde tenkt å kontakte dem på minjournal, men hadde glemt bankbrikka hjemme Nå har jeg funnet ett sted å ta blodprøve som er oppe litt lenger heldigvis (og levert den lappen du snakker om), så håper det ordner seg. Venter nå, Hater blodprøver...
Hadde uthenting i går... 5 fine egg som alle ble befrukta, så er det innsetting i morra:O) grugleder meg! Sommerfugler og alt det derre! Prøver så godt jeg kan å tenke på noe annet i mellom tiden:S
Er det noen som vet om man kan bruke tamponger etter uthenting? Får så eksem av vanlige bind... Glemte helt å spørre i rusen:S
Er det noen som vet om man kan bruke tamponger etter uthenting? Får så eksem av vanlige bind... Glemte helt å spørre i rusen:S
Flott antall og tenk at alle ble befrukta! gratulerer! Dette kommer til å gå fintHadde uthenting i går... 5 fine egg som alle ble befrukta, så er det innsetting i morra:O) grugleder meg! Sommerfugler og alt det derre! Prøver så godt jeg kan å tenke på noe annet i mellom tiden:S
Takk! Har kommet litt over "sjokket" nå. Ikke sjokk da, men enorm skuffelse hvertfall. Prøver å se fremoverDet er innmari kjipt, spesielt når man så alt for godt vet svaret. Føler ned deg!
Som Lykkeliten sier så bør du unngå tampong. Jeg anbefaller også tøybind. Kan bestilles flere steder på nett.
Men man har vel uansett ikke mensen/masse utflod etter uttak?