* Skravletråd - assistert befruktning *

Ja!!! Tenk det! ❤️

Nei da uke 39 er i september, sykepleier sa ca innsett 24 september om alt går som det skal ;) så får vi se om mensen dukker opp senest 10 september da!! Krysser, men tviler siden denne kroppen her tuller fælt med syklusene mine :)

Ah. Det er allerede i september ja, det er jo ikke lenge i det hele tatt!!!! :D
Tr får se å dukke opp i god tid dem gangen her.

Jeg driver også med litt strikking og hekling. Har laget diverse i rugetidene, men jeg har gitt det bort etter at forsøkene har vært negative. Laget tepper og tøfler bl.a.
Også har jeg holdt på med litt smykker av ymse slag. Må ha noe å holde på med når man venter vøtt:D

65972ae97a9c295fce480bcb3a772899
f633027486d5c8b58f42d07e3a29ab72
94ee9b7d65f1d01c8e2222e8c1d09295
4739fc522b5c38f8cd7128e4205f9364
a0131e033b90d53a54d5fc0304eb55da
Wooow! Så flink du er! Forsøkte meg på sikksakkteppe men ble ikke bra. Bestemor fikk Corner 2 corner teppe til jul, og vurderer hekle nytt av det med hjerte eller noe :-)

Ah. Det er allerede i september ja, det er jo ikke lenge i det hele tatt!!!! :D
Tr får se å dukke opp i god tid dem gangen her.
Ja!!! Herremin! Er så klar nå! :)

Gjett om hu tanta får komme når hun er bestilt ;)

Hvordan gikk det idag? Tenk snart ruger du ❤️

Oioioi, idag har jeg så og si vært helt uten kvalme! Men det er mye aktivitet i livmora mi :-D Det strekker og tøyer, nesten litt ubehagelig samtidig som det er gøy å kjenne :-) Det vokser en liten vakker skapning inni der :-D
Har også sett litt på dette med permisjon, men hjernen klarer ikke ta til seg det som står og jeg er et spørsmålstegn :P Kan far og mor ha fri sammen, ved at mor/far tar ferie mens den andre er i permisjon? Eller må mor jobbe de ukene far har permisjon? Må sette meg mer inn i dette etterhvert :-)

Ja!!! Herremin! Er så klar nå! :)

Gjett om hu tanta får komme når hun er bestilt ;)

Hvordan gikk det idag? Tenk snart ruger du ❤️

Det bare må hun!!

Alt gikk veldig fint, forhåpentligvis ruger jeg på en mai-spire på onsdag. ♥

Så utrolig fine ting du lager. Jeg elsker det teppet. ♡ Håper du snart må beholde alt du strikker og hekler. :)
Takk:) Må ha noe å holde på med mens man venter;) Lagde det i forrige rugetid, men orket ikke ha det, så jeg ga det bort til en på jobben:) Neste gang skal jeg beholde det selv ja!:)

Wooow! Så flink du er! Forsøkte meg på sikksakkteppe men ble ikke bra. Bestemor fikk Corner 2 corner teppe til jul, og vurderer hekle nytt av det med hjerte eller noe :-)
Takk!:) Jeg holder også på med et annet teppe, men la det på is da forsøket gikk i dass.
3077bd752e0f78dd671dcf456fd19525

Første bildet jeg legger ut.. Ble det riktig? Fant denne på nettet, og falt helt for det :-D

Vedlegg

• 1440185729526.jpg
    1440185729526.jpg
    47,3 KB · Visninger: 60
Oioioi, idag har jeg så og si vært helt uten kvalme! Men det er mye aktivitet i livmora mi :-D Det strekker og tøyer, nesten litt ubehagelig samtidig som det er gøy å kjenne :-) Det vokser en liten vakker skapning inni der :-D
Har også sett litt på dette med permisjon, men hjernen klarer ikke ta til seg det som står og jeg er et spørsmålstegn :P Kan far og mor ha fri sammen, ved at mor/far tar ferie mens den andre er i permisjon? Eller må mor jobbe de ukene far har permisjon? Må sette meg mer inn i dette etterhvert :-)

Såvidt jeg vet, kan den ene ha ferie mens den andre er i permisjon:)

Så reklame for ny sesong av "Side om side" på NRK, og der ser det ut til at de som skulle i gang med assistert befruktning venter barn. Det var nesten litt synd, jeg synes det var bra at noen strevde på tv. Altså, dette er skuespill altså, hvis noen leser dette og ikke vet hva det er. Mener selvfølgelig ikke at noen burde streve på ordentlig. :)

Haha, den var bra;)

Vi skal noe så hyggelig som å skru kjøkken :rolleyes:
Du da?:)

Skikkelig spillkveld med de fertile vennene. :p

Skru kjøkken er jo greit før den positive testen da. ;)

Tja. Vi har ikke noen planer enda, om det er fint vær drar vi nok litt ut med båt. Selv om jeg ikke kan bade.

Skikkelig spillkveld med de fertile vennene. :p

Skru kjøkken er jo greit før den positive testen da. ;)

Tja. Vi har ikke noen planer enda, om det er fint vær drar vi nok litt ut med båt. Selv om jeg ikke kan bade.

Båttur hørtes helt innafor ut:D du får duppe beina litt!

Jeg reiser til syden om en ukes tid, spurte på fertilitetsklinikken før jeg bestilte om det var greit. Hun svarte at jeg skulle unngå bassenget, men kunne bade i havet:) blir 10 dager etter uttaket jeg reiser.

Båttur hørtes helt innafor ut:D du får duppe beina litt!

Jeg reiser til syden om en ukes tid, spurte på fertilitetsklinikken før jeg bestilte om det var greit. Hun svarte at jeg skulle unngå bassenget, men kunne bade i havet:) blir 10 dager etter uttaket jeg reiser.

Jeg trodde man kunne bade "fritt" etter 14 dager jeg, det blir vel mens du er der?

Nå er jo boblebad og badekar ikke anbefalt om man er gravid da, men i basseng er det jo ofte ikke så varmt. :)

Skal du ha med tester til syden? Og enda viktigere: Er det Wifi på hotellet så vi holdes oppdatert? :D

Skulle nesten printet ut dette spillet til noen av de som ikke forstår deg på dette her.

Vis vedlegget 132864

Noen som skal noe hyggelig i helgen? :)
Ja, et sånt spill kunne man gitt til et par folk vet jeg...

I helgen skal jeg kose meg med to venninner som har invitert meg på ost og kjeks :-D Er det jeg får i meg for det meste i disse dager... :-) Skal bli deilig å komme seg litt ut av huset, annet enn butikken. Vært så og si isolert i flere uker. Kvalme/oppkast er ikke noe ta med seg rundt. Ikke hatt lyst på besøk heller. Men nå er formen bedre, og jeg gleder meg til å skravle litt :-) Ellers er planen å pussle litt i heimen om formen fortsatt er god :-)

Jeg trodde man kunne bade "fritt" etter 14 dager jeg, det blir vel mens du er der?

Nå er jo boblebad og badekar ikke anbefalt om man er gravid da, men i basseng er det jo ofte ikke så varmt. :)

Skal du ha med tester til syden? Og enda viktigere: Er det Wifi på hotellet så vi holdes oppdatert? :D

Ja, det har vel egentlig jeg lest også, for de om det blir en dag ved bassenget en av de siste dagene da:)
Tester er helt klart med, klarer ikke vente med det helt til jeg kommer hjem;) det hadde isåfall blitt på den dagen klinikken sier testdato.
Det er ihvertfall wifi i resepsjonen og sikkert på stranden også, så oppdateringer blir det:D

Ja, det har vel egentlig jeg lest også, for de om det blir en dag ved bassenget en av de siste dagene da:)
Tester er helt klart med, klarer ikke vente med det helt til jeg kommer hjem;) det hadde isåfall blitt på den dagen klinikken sier testdato.
Det er ihvertfall wifi i resepsjonen og sikkert på stranden også, så oppdateringer blir det:D

Bra med både tester i bagasjen og wifi-oppdateringsmulighet. :D

Back
Topp