Det er en tøff prosess å gå gjennom, og ikke noe rart om man føler seg litt motløs underveis. Men det er mange eksempler på folk som har mange mislykkede forsøk, og så plutselig går det. Vi trengte tre uttak og to innsett før førstemann satt, mens lillesøster satt på første fryseforsøk. Jeg krysser fingrene for deg nå i juni/juli! Anbefaler å bli med i månedstråden her inne på Assistert forum, jeg syntes iallefall det var veldig fint å kunne dele tanker og bekymringer med andre som var i samme situasjon.Skal starte på andre uttak nå i juni/juli… Fikk ut fem egg i november, og tre ble befruktet. Ingen satt… Jeg kjenner jeg trenger litt positive tanker og håp, for akkurat nå føles det ut som at jeg allerede forventer at dette ikke går, dette og.
Skal begynne på gonapeptyl i starten av juni. Håper det blir bedre enn den håpløse nesesprayen du må ha med det overalt!
Vet ikke hva poenget med denne posten er, bare litt utafor på en lørdag kveld. Jeg gjør dette alene, 36 (snart 37), og har altfor lite tro på at dette går..