Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når du minst venter detDeilig med en rolig søndag. Hvilken bok leser du?
Var forresten i bursdag før i dag og fikk holde en 3,5 måneder gammel baby <3 <3 <3
God morgen![]()
Oh såpass ja
Ja ble det med ny rektor gitt....
Han har jo fått lov å slippe svømming / so fra selv om han ikke vil pga vondt øre, og ikkje dykket under vann med ørebetennelse og det gikk fint helt til ny rektor startet da han gikk i 5... plutselig måtte vi ha erklæring
Så flink du er!
Hva har du gjort i dag?God ettermiddag snupp[emoji1]
Bra det daDe ville jo aldri gå[emoji23] men det var koselig da!
Bortkasta bruk av legetid hvertfallDet er ganske smålig synes jeg[emoji13]
Hvor mange måltider spiser dere om dagen?
Åkei, er ikke noe frokost menneske jeg. men har blitt flinkere å spise oftere, men mindre.. plages veldig med kvalme og dårlig matlyst så får håpe det snur seg snartFør graviditeten spiste jeg 3. I ukedagene nå blir det fort 5, noen dager 6 (3 hovedmåltider og 2-3 mellommåltider). I helgene blir det 3-4 måltider, er ikke like sulten som når jeg jobber hele dagen.
Åkei, er ikke noe frokost menneske jeg. men har blitt flinkere å spise oftere, men mindre.. plages veldig med kvalme og dårlig matlyst så får håpe det snur seg snartLei av å gå og føle meg sånn som jeg jør nå -.-
Fin tur? Kjøpt mye ?Da var vi på Geilosnart hjemme!
Ortoped med O imorgen! Håper ikke hun må bruke pute mer! Ultralyden var helt fin på fredag!
God morgen!![]()
Han skulle egentlig ut i går, men som vanlig fant har ut at nei det ville han ikke likevel.
Syns det er på tide at han kommer seg litt ut av huset
Vurderer nesten å alliere meg med et par av vennene hans for å få dem til å kidnappe han på slutten av arbeidsdagen en eller annen fredag..
Så hvor mange innlegg vil jeg klare resten av dagen i dag og i morgen.
Jeg skal slutte på rundt tall så
A) Jeg har ett innlegg igjen
B) Jeg har 101 innlegg igjen
Tenke, tenke, tenke...
Når en hører på vaskemaskina og tenker ser der var en litt vel våt lyd... Og mannen tenker det samme og går ned. Og lydene han kommer med bekrefter mistanken.
Avløpet er tett. Vått.