~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Lykke til!Ortoped med O imorgen! Håper ikke hun må bruke pute mer! Ultralyden var helt fin på fredag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!Ortoped med O imorgen! Håper ikke hun må bruke pute mer! Ultralyden var helt fin på fredag!
Oh,noNår en hører på vaskemaskina og tenker ser der var en litt vel våt lyd... Og mannen tenker det samme og går ned. Og lydene han kommer med bekrefter mistanken.
Avløpet er tett. Vått.

Å så heldigIdag stråler sola. Første grilling unnagjort
Blir kanskje bedre til Mai daÅ så heldig
Her er det bare regn![]()
Ja håper på detBlir kanskje bedre til Mai da![]()
Åh. Grillmat hørtes nydelig ut! [emoji7]Idag stråler sola. Første grilling unnagjort
Den ser jeg!Ja håper på detLei av regn nå :')
Ja det var det. Litt kaldt å sitte ute men helt topp.Åh. Grillmat hørtes nydelig ut! [emoji7]
Ca 5Hvor mange måltider spiser dere om dagen?
En skikkelig daff dag. Har slitt med hodepine hele uka, og lille har begynt å spise mat to ganger om natten igjen. Klager ikke, vet jeg er heldig forhold til andre, men huepina blir liksom ikke bedre av lite søvn. Så har bare vasket litt klær og slappet av mellom bleieskift og mating.Planer for dagen ?
Lykke til!
Nei, det skjønner ikke jeg heller. Virker litt som mange leger mener det er tull, at det bare er en trend og blir nesten sidestilt med alt.medisin.Ja. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å skaffe denne kompetansen i det offentlige. Det er ikke akkurat rakettforskning! Det hadde hjulpet så mange som ikke har råd til å gå privat.
Ble en bra turHåper du får en super tur[emoji1]
Nei, det skjønner ikke jeg heller. Virker litt som mange leger mener det er tull, at det bare er en trend og blir nesten sidestilt med alt.medisin.
Ja!Farlig å være åpen for ny kunnskap ja![]()
Den ble unnagjort for et par uker sidenIdag stråler sola. Første grilling unnagjort
Kjipt med hodepineEn skikkelig daff dag. Har slitt med hodepine hele uka, og lille har begynt å spise mat to ganger om natten igjen. Klager ikke, vet jeg er heldig forhold til andre, men huepina blir liksom ikke bedre av lite søvn. Så har bare vasket litt klær og slappet av mellom bleieskift og mating.
Enn du?
Deilig med en rolig søndag. Hvilken bok leser du?Kjipt med hodepine
Rolig dag, gått tur med hunden og ellers bare solet meg og nest bok