Skravletråd April

Jaja... Etter godt og vel 25 min fant printeren min ut at den ville printe ut bildet jeg skulle ha. Jeg hadde lukket programmet og gitt det helt opp. Er som en lunefull tenåring den der printeren altså!

Hørtes litt uoppdragen ut ja[emoji28]

Er de så strenge?[emoji849]
Ja ble det med ny rektor gitt....
Han har jo fått lov å slippe svømming / so fra selv om han ikke vil pga vondt øre, og ikkje dykket under vann med ørebetennelse og det gikk fint helt til ny rektor startet da han gikk i 5... plutselig måtte vi ha erklæring

Helt vilt egentlig[emoji15]

Ja. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å skaffe denne kompetansen i det offentlige. Det er ikke akkurat rakettforskning! Det hadde hjulpet så mange som ikke har råd til å gå privat.

Ortoped med O imorgen! Håper ikke hun må bruke pute mer! Ultralyden var helt fin på fredag!

Hmmm. 1700 kr for videokonsultasjon, da er det ikke bare bare å ta en kjapp samtale på Skype nei.
Oi, det var dyrt.
Er det gud eller noe du må snakke med?

Klarte du det??[emoji1]
Han skulle egentlig ut i går, men som vanlig fant har ut at nei det ville han ikke likevel.
Syns det er på tide at han kommer seg litt ut av huset

Vurderer nesten å alliere meg med et par av vennene hans for å få dem til å kidnappe han på slutten av arbeidsdagen en eller annen fredag..

Han skulle egentlig ut i går, men som vanlig fant har ut at nei det ville han ikke likevel.
Syns det er på tide at han kommer seg litt ut av huset

Vurderer nesten å alliere meg med et par av vennene hans for å få dem til å kidnappe han på slutten av arbeidsdagen en eller annen fredag..
Hvorfor ? Om han ikke vil selv tenker jeg

Så hvor mange innlegg vil jeg klare resten av dagen i dag og i morgen.
Jeg skal slutte på rundt tall så
A) Jeg har ett innlegg igjen
B) Jeg har 101 innlegg igjen

Tenke, tenke, tenke...

Når en hører på vaskemaskina og tenker ser der var en litt vel våt lyd... Og mannen tenker det samme og går ned. Og lydene han kommer med bekrefter mistanken.

Avløpet er tett. Vått.

Back
Topp