Jaja... Etter godt og vel 25 min fant printeren min ut at den ville printe ut bildet jeg skulle ha. Jeg hadde lukket programmet og gitt det helt opp. Er som en lunefull tenåring den der printeren altså!
Hørtes litt uoppdragen ut ja[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja... Etter godt og vel 25 min fant printeren min ut at den ville printe ut bildet jeg skulle ha. Jeg hadde lukket programmet og gitt det helt opp. Er som en lunefull tenåring den der printeren altså!
Ja ble det med ny rektor gitt....Er de så strenge?[emoji849]
Har dere noen planer for i morgen?
Jeg har ingen![]()
Så flink du er!Jeg skal trene![emoji1] min eneste plan..
God morgen!God morgen![]()
Planer for dagen ?God morgen!
Helt vilt egentlig[emoji15]
Hørtes litt uoppdragen ut ja[emoji28]
God formiddag ;-)God morgen!![]()
hehe :')God formiddag ;-)
Oi, det var dyrt.Hmmm. 1700 kr for videokonsultasjon, da er det ikke bare bare å ta en kjapp samtale på Skype nei.
Han skulle egentlig ut i går, men som vanlig fant har ut at nei det ville han ikke likevel.Klarte du det??[emoji1]
Hvorfor ? Om han ikke vil selv tenker jegHan skulle egentlig ut i går, men som vanlig fant har ut at nei det ville han ikke likevel.
Syns det er på tide at han kommer seg litt ut av huset
Vurderer nesten å alliere meg med et par av vennene hans for å få dem til å kidnappe han på slutten av arbeidsdagen en eller annen fredag..
Fordi han egentlig vi selv, men har bare veldig lang dørstokkterskel på å komme seg ut.Hvorfor ? Om han ikke vil selv tenker jeg
Nei huff.. Det er ikke noe gøy -.-Når en hører på vaskemaskina og tenker ser der var en litt vel våt lyd... Og mannen tenker det samme og går ned. Og lydene han kommer med bekrefter mistanken.
Avløpet er tett. Vått.
Oi, det var dyrt.
Er det gud eller noe du må snakke med?