Skravletråd April

Når en hører på vaskemaskina og tenker ser der var en litt vel våt lyd... Og mannen tenker det samme og går ned. Og lydene han kommer med bekrefter mistanken.

Avløpet er tett. Vått.
Oh,no:sour:

Planer for dagen ?
En skikkelig daff dag. Har slitt med hodepine hele uka, og lille har begynt å spise mat to ganger om natten igjen. Klager ikke, vet jeg er heldig forhold til andre, men huepina blir liksom ikke bedre av lite søvn. Så har bare vasket litt klær og slappet av mellom bleieskift og mating.
Enn du?

Ja. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å skaffe denne kompetansen i det offentlige. Det er ikke akkurat rakettforskning! Det hadde hjulpet så mange som ikke har råd til å gå privat.
Nei, det skjønner ikke jeg heller. Virker litt som mange leger mener det er tull, at det bare er en trend og blir nesten sidestilt med alt.medisin.

En skikkelig daff dag. Har slitt med hodepine hele uka, og lille har begynt å spise mat to ganger om natten igjen. Klager ikke, vet jeg er heldig forhold til andre, men huepina blir liksom ikke bedre av lite søvn. Så har bare vasket litt klær og slappet av mellom bleieskift og mating.
Enn du?
Kjipt med hodepine

Rolig dag, gått tur med hunden og ellers bare solet meg og nest bok

Back
Topp