T
Turid-Laila
Guest
Trøtt dag gitt. Slukna foran tv etter middag. Og regner med det skjer igjen [emoji15][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld jaGod kveld[emoji1]
Heldig! Har vært trøtt i hele dag, men ikke fått sovet siden jeg er kvalm konstant -.-Trøtt dag gitt. Slukna foran tv etter middag. Og regner med det skjer igjen [emoji15][emoji23]
Vel. Jeg hadde noen cidere i går da. Så jeg forventa at jeg ble trøtt i dag gitt [emoji23]Heldig! Har vært trøtt i hele dag, men ikke fått sovet siden jeg er kvalm konstant -.-
Kjenner til den[emoji28] jeg hadde et håp om å rekke trening 19.30 evt komme litt senere, men ligger fortsatt på rommet med eldste.Vet ikke helt....ikke kommet i gang ennå[emoji23]
1000 «gode» grunner til å heller ta det i morgen[emoji28][emoji85]
Så godt! Har dere hatt en fin tur da?Da var vi på Geilosnart hjemme!
Vel. Jeg hadde noen cidere i går da. Så jeg forventa at jeg ble trøtt i dag gitt [emoji23]
Kvalm konstant derimot er forferdelig [emoji21]
Idag stråler sola. Første grilling unnagjort
Hvor mange måltider spiser dere om dagen?
Ble en bra turhjem til Bergen med full bil nå
![]()
Hadde planer om å ta det garderoberommet men gidder ikke det når kengubarnet har besøk og de flyr ut og inn
Så da satte jeg meg ut isteden
Hva har du gjort i dag?
Åja! Heldig dereDen ble unnagjort for et par uker siden
Får litt vårfølelseHar grillet vi også[emoji1] herlig!
Må nyte mens vi kanÅja! Heldig dere
Egentlig ikke.Ååh...[emoji173]️ da raslet det nok litt![emoji23]
Det blir jo det, må bare finne ut hvordan jeg skal klare det101 høres fornuftig ut![emoji1]
Så utrolig koseligHatt besøk av min niese på 3 år[emoji7]