Skravletråd April

Hadde planer om å ta det garderoberommet men gidder ikke det når kengubarnet har besøk og de flyr ut og inn
Så da satte jeg meg ut isteden

Ja ble det med ny rektor gitt....
Han har jo fått lov å slippe svømming / so fra selv om han ikke vil pga vondt øre, og ikkje dykket under vann med ørebetennelse og det gikk fint helt til ny rektor startet da han gikk i 5... plutselig måtte vi ha erklæring

Det er ganske smålig synes jeg[emoji13]

Hvor mange måltider spiser dere om dagen?

Før graviditeten spiste jeg 3. I ukedagene nå blir det fort 5, noen dager 6 (3 hovedmåltider og 2-3 mellommåltider). I helgene blir det 3-4 måltider, er ikke like sulten som når jeg jobber hele dagen.

Før graviditeten spiste jeg 3. I ukedagene nå blir det fort 5, noen dager 6 (3 hovedmåltider og 2-3 mellommåltider). I helgene blir det 3-4 måltider, er ikke like sulten som når jeg jobber hele dagen.
Åkei, er ikke noe frokost menneske jeg. men har blitt flinkere å spise oftere, men mindre.. plages veldig med kvalme og dårlig matlyst så får håpe det snur seg snart :) Lei av å gå og føle meg sånn som jeg jør nå -.-

Åkei, er ikke noe frokost menneske jeg. men har blitt flinkere å spise oftere, men mindre.. plages veldig med kvalme og dårlig matlyst så får håpe det snur seg snart :) Lei av å gå og føle meg sånn som jeg jør nå -.-

Kan tenke meg at små porsjoner kan hjelpe på kvalmen. Viktig å spise selv om du har dårlig matlyst - hvis du får det til :)

Da var vi på Geilo :) snart hjemme!

Han skulle egentlig ut i går, men som vanlig fant har ut at nei det ville han ikke likevel.
Syns det er på tide at han kommer seg litt ut av huset

Vurderer nesten å alliere meg med et par av vennene hans for å få dem til å kidnappe han på slutten av arbeidsdagen en eller annen fredag..

Hehe, ja da hadde han sikkert godt av å komme seg litt ut snart![emoji2]

Back
Topp