Har alvorlig acne som er kommer pga to svangerskap. Verre for hver gang. Som ikkevil roe seg. Så jeg håper det. Er en sterk kur for å bli kvitt betennelse og kviserni huden for godtKjipt når du ikke får velge selv da. Men vil medisinen hjelpe deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har alvorlig acne som er kommer pga to svangerskap. Verre for hver gang. Som ikkevil roe seg. Så jeg håper det. Er en sterk kur for å bli kvitt betennelse og kviserni huden for godtKjipt når du ikke får velge selv da. Men vil medisinen hjelpe deg?
Ohh, mi kommer sånn en plass mellom 8 og 8.40 hun. Setter seg ved bordet med matboksen sin og sånn begynner dagenNår skal hun i bhg ca da?her skal vi levere 7:15 rett og slett for eldste er lettere å levere når det er rolig pg frokosttid. Hun elsker være med å dekke på og hente mat. Så da får hun komme tidlig og være med på det.
![]()
Ansiktet mitt er skikkelig varmt. Det slo meg ikke at jeg burde bruke solkrem da jeg pakket for å dra ut![]()
Nei, ei som ble klippet av faren. Pannelugg ba hun om, og bestemte lengden selv.Noen som har klippet seg selv?![emoji33]
Ikke til nå tydeligvis
Spiser de første måltid rundt da eller er det frokost?Ohh, mi kommer sånn en plass mellom 8 og 8.40 hun. Setter seg ved bordet med matboksen sin og sånn begynner dagen
Hmmm. Hva snakker vi om? "Teflonhjerne"![]()
Når skal hun i bhg ca da?her skal vi levere 7:15 rett og slett for eldste er lettere å levere når det er rolig pg frokosttid. Hun elsker være med å dekke på og hente mat. Så da får hun komme tidlig og være med på det.
![]()
Men kjenner jeg sliter med alt vi må motta. Går og har skikkelig vondt inni meg
Matpakkefrokost mellom 8 og 9 ja. Lunsj 1130-12 og så sover de og så noe mat/frukt sånn ca 1430Spiser de første måltid rundt da eller er det frokost?
Her kan de få fire måltid i bhg dersom de er fulle dager. Varmmat er allerede mellom halv ti og ti. Så greit med frokost unnagjort allerede kvart over sju. Så de rekker bli sultneall mat er i bhg så
Prøvd. Og det blir utelukkende verre for meg det så..Kan du ta det opp med de det gjelder?[emoji4]
Eller blir det verre da...
Så det var deg![]()
Trening begge dager[emoji23]

Snart skravlet like mye på 2 dager som heke forrige mnd
Ah. Mer normal tid for lunsjMatpakkefrokost mellom 8 og 9 ja. Lunsj 1130-12 og så sover de og så noe mat/frukt sånn ca 1430
Har alvorlig acne som er kommer pga to svangerskap. Verre for hver gang. Som ikkevil roe seg. Så jeg håper det. Er en sterk kur for å bli kvitt betennelse og kviserni huden for godt
Gale folk i grunn