Skravletråd April

Jeg holder meg vanligvis unna sola jeg ^^
Hehe. Kan ikke skryte på meg heller å være så solvant :p nå begynner jeg på en medisin som gjør at jeg absolutt ikke kan eller bør være i sola så blir vel innemennesle videre :p
 
Masse planer når hverdagen er tilbake[emoji2]
Tja, det er bare hverdagen som er sånn.

Ja. Altså, min bror har ikke bursdag hver uke, og vi feirer ikke farmor hver helg. Men én bursdag smetter det gjerne inn en gang eller tre i mnd fremover ,sånn er det jo bare.

Og det andre er bare hverdagen
 
Vært ute i hele dag. Nå blir det middag. Pizza til meg og Lillejenta, og havregrynsgrøt for lillemor. Hun elsker grøt :)
Mannen har lagt seg, for han jobber natt framover. Slitsomt for meg. Da er han borte på natten, og sover på dagen, så jeg blir alene med ungene nesten hele døgnet. Og er han våken er han bare trøtt og sur.

Høres tungt ut[emoji20]
Hva jobber han med?
 
Da var yngste I seng. Eldste vil ikke helt sove, og det er det kjekt at pappaen jobber natt framover slik at hun ikke må starte I barnehagen kl 7.00
 
Påsken gikk fort, ja! Jammen godt at det er en del fridager fremover. Forsåvidt ikke før i mai, men da kommer de på løpende bånd :)

Her ser det ut som om våren endelig har kommet, men vi får se. 7 grader ute i dag, herlig!

Beste tiden av året vi har foran oss[emoji173]️
 
En liten bok lest. I forsøk på å lese litt mer bøker. Endte mer ei gira jente «åh åh se det se der se der. Og der og der mamma. Ååh se på den da. Få vann mamma. Vann? Gogo flere gogo. Å se på den! Tutta. Hvor er tutta» og så videre :p fiasko for å roe ned :p så ble noen strofer med nattasang fra mora. Og stryking pp henne til hun så litt kineser ut
 
Hehe. Kan ikke skryte på meg heller å være så solvant :p nå begynner jeg på en medisin som gjør at jeg absolutt ikke kan eller bør være i sola så blir vel innemennesle videre :p
Kjipt når du ikke får velge selv da. Men vil medisinen hjelpe deg?
 
Da var yngste I seng. Eldste vil ikke helt sove, og det er det kjekt at pappaen jobber natt framover slik at hun ikke må starte I barnehagen kl 7.00
Når skal hun i bhg ca da?:) her skal vi levere 7:15 rett og slett for eldste er lettere å levere når det er rolig pg frokosttid. Hun elsker være med å dekke på og hente mat. Så da får hun komme tidlig og være med på det. :)
 
Back
Topp