Skravletråd April

Kjipt når du ikke får velge selv da. Men vil medisinen hjelpe deg?
Har alvorlig acne som er kommer pga to svangerskap. Verre for hver gang. Som ikkevil roe seg. Så jeg håper det. Er en sterk kur for å bli kvitt betennelse og kviserni huden for godt

Når skal hun i bhg ca da?:) her skal vi levere 7:15 rett og slett for eldste er lettere å levere når det er rolig pg frokosttid. Hun elsker være med å dekke på og hente mat. Så da får hun komme tidlig og være med på det. :)
Ohh, mi kommer sånn en plass mellom 8 og 8.40 hun. Setter seg ved bordet med matboksen sin og sånn begynner dagen

Ser ut som jenta sovna fort altså. Hjalp å ikke sove lur :p

Ohh, mi kommer sånn en plass mellom 8 og 8.40 hun. Setter seg ved bordet med matboksen sin og sånn begynner dagen
Spiser de første måltid rundt da eller er det frokost?

Her kan de få fire måltid i bhg dersom de er fulle dager. Varmmat er allerede mellom halv ti og ti. Så greit med frokost unnagjort allerede kvart over sju. Så de rekker bli sultne :p all mat er i bhg så

Når skal hun i bhg ca da?:) her skal vi levere 7:15 rett og slett for eldste er lettere å levere når det er rolig pg frokosttid. Hun elsker være med å dekke på og hente mat. Så da får hun komme tidlig og være med på det. :)

Regner med av vi leverer mellom 9 og 10 en gang. Rett etter at mannen kommer hjem fra jobb.
Lillemor begynner vanligvis ca 6.50 tror jeg, for normalt så jobber mannen dag. Hun liker den roen som er der, og så er det nok lettere å starte leken da.

Spiser de første måltid rundt da eller er det frokost?

Her kan de få fire måltid i bhg dersom de er fulle dager. Varmmat er allerede mellom halv ti og ti. Så greit med frokost unnagjort allerede kvart over sju. Så de rekker bli sultne :p all mat er i bhg så
Matpakkefrokost mellom 8 og 9 ja. Lunsj 1130-12 og så sover de og så noe mat/frukt sånn ca 1430

Jeg er litt spent på oppdateringa. Tror den kommer om en halvtimes tid. Siste hadde jeg 481 innlegg. Og tror jeg skal ha endel etter det

Jeg hører lyden av unger som ikke er enig i at det er kveld og leggetid..

Og har en makk ved siden av meg som ikkr sover

Matpakkefrokost mellom 8 og 9 ja. Lunsj 1130-12 og så sover de og så noe mat/frukt sånn ca 1430
Ah. Mer normal tid for lunsj :p synes det er litt tidlig her men jenta spiser masse under varmmat måltidet så det funker visst.

Har prøvd å levere henne 08-0830 men da er levering vanskelig. Mye unger og støy. Hun vil ikke helt virker det som. Kommer hun på morgenen som første eller en av fø finner hun roen først og sin egen plass for dagen. Får være med på morgenrutinene. Og det liker hun

Har alvorlig acne som er kommer pga to svangerskap. Verre for hver gang. Som ikkevil roe seg. Så jeg håper det. Er en sterk kur for å bli kvitt betennelse og kviserni huden for godt

Høres vondt ut :(
Håper det hjelper!

Back
Topp