Skravletråd April

Hva skal man spise når man er sulten men ikke har noooe mat :p
 
Statos og litagoen liker jeg ikke :p skal din tilbake i morgen?
Det er den beste var det jeg skulle skrive! Nei planlegglngsdag i morgen :) Får sette på en vask når ungene sover
 
Ah. De ser helst vi leverer i god tid før 09. Da har 2 og 3 åringene samling og kjernetiden starter. Så leverer senest halv ni. Men det liker hun ikke særlig. Liker best å leveres tidlig. Finner bedre sin plass der :) som det høres ut som di også gjør :) det virker som det er enklere å finne plassen og leken når de er under fem kontra 15 stykker

Japp. Her vil de at vi skal levere før kl 10.00. Virker ikke som de har et opplegg før den tid. Jeg leverer Vanligvis ikke jeg da.
 
Det hadde jeg, men det var litt stress å være alene med ungene da jeg kom hjem og var så sliten. Og sur, for ingen har løftet en finger her hjemme mens jeg har vært borte.
Har du vært borte fra ungene i dag? :)
 
Det er den beste var det jeg skulle skrive! Nei planlegglngsdag i morgen :) Får sette på en vask når ungene sover
Nei fysj :p liker best den litago uten. Eller ultimoo sjokolademelk best

Ååja. Ja da har du god tid enda :)
 
Vi leverte 9.30 stort sett vi, godt med rolige morninger
Det har vi prøvd mange ganger. Noen ganger hr vi da bare hatt henne hjemme liksågodt. For hun plutselig trives så godt med å slappe av hjemme at hun ikke vil avgårde :p og sliter med å tilpasse seg om vi leverer sent. Så da funker tidlig morgen best
 
Det har vi prøvd mange ganger. Noen ganger hr vi da bare hatt henne hjemme liksågodt. For hun plutselig trives så godt med å slappe av hjemme at hun ikke vil avgårde :p og sliter med å tilpasse seg om vi leverer sent. Så da funker tidlig morgen best
Vår ble nok vandt til det , var grusomt de gangene vi måtte leverte 7.15
 
Nei fysj :p liker best den litago uten. Eller ultimoo sjokolademelk best

Ååja. Ja da har du god tid enda :)
Haha, den smaker jo ingenting :p Men av sjokomelk går jeg for Q sin, den er det mest sjokoladesmak på syns jeg!

Nei jeg har egentlig ikke tid.. Er så sliten når ungene er i seng at jeg vil bare sove selv
 
Japp. Her vil de at vi skal levere før kl 10.00. Virker ikke som de har et opplegg før den tid. Jeg leverer Vanligvis ikke jeg da.
Har du henteansvaret da?:p da vi begge jobba måtte jeg levere og manne hente for å få skjema til å gå opp :) siden bhg ikke åpna før 7:15
Før 9 er det bare morgenkos her. Leking og pusling. Funker nok ikke med opplegg organisert når det popper inn nye barn stadig vekk :p
 
Back
Topp