Skravletråd April

Jeg dupper visst av her jeg sitter!

Nå skal jeg begynne å høre litt her.
Jeg må sette på en klesvask, ta oppvaskmaskin og trene litt.
 
Veldig greit at hun har funnet sin greie. Som fungerer :)
Her virker det som det beste er å komme 7:15 når den åpner. Så hun får være med den ansatte som er kommet på kjøkkenet og ordne klart brød, pålegg og melk. Samt dekke bord og spise sammen. Det er hennes måte å starte dagen :) da er hun lett å levere.
Sånn er det med sønnen min og. Bedre jo tidligere vi kommer. Han liker ikke når det er mange barn og mye støy når vi leverer. Vil ha rolig start på dagen og god tid ved levering. Helst seinest halv 8 :) Leverer vi 8 - halv 9 er han helt fortvilet stakkars
 
Har du henteansvaret da?:p da vi begge jobba måtte jeg levere og manne hente for å få skjema til å gå opp :) siden bhg ikke åpna før 7:15
Før 9 er det bare morgenkos her. Leking og pusling. Funker nok ikke med opplegg organisert når det popper inn nye barn stadig vekk :p

Nei, jeg har ikke førerkort så jeg får ikke gjort noen av delene :(
Men det går fint, for barnehagen åpner kl 6.30 og stenger kl 16.30 eller noe :)
 
Vår ble nok vandt til det , var grusomt de gangene vi måtte leverte 7.15
Sant. Unger er forskjellige. Jeg kan godt llevere sent da jeg er treg på morgenen. Men det funker dårlig for jenta vår så da står vi heller opp tidlig og drar
 
Haha, den smaker jo ingenting :p Men av sjokomelk går jeg for Q sin, den er det mest sjokoladesmak på syns jeg!

Nei jeg har egentlig ikke tid.. Er så sliten når ungene er i seng at jeg vil bare sove selv
Ingenting! Raring. Den smaker deilig kakao!
Q sin synes jeg smaker for søtt igjen :p haha
 
Japp :)
Var 20 min unna bare da, men godt likevel :)
Var med en liten vennegjeng. Godt med påfyll av voksenkontakt :D
Så deilig da. Det fortjente du! Hvor lenge?
 
Sånn er det med sønnen min og. Bedre jo tidligere vi kommer. Han liker ikke når det er mange barn og mye støy når vi leverer. Vil ha rolig start på dagen og god tid ved levering. Helst seinest halv 8 :) Leverer vi 8 - halv 9 er han helt fortvilet stakkars
Helt likt. Hun klamrer seg til oss og må være på fanget eller i armene til en ansatt om vi leverer sent en dag. Blir rett og slett for mye for henne da
 
Back
Topp