Skravletråd April

Det er veldig vanlig, jeg skulle ønske at flere foreldre skjønte det at tidlig levering ofte er bedre for barnet [emoji106]
Det er ikke bedre for mi frøken.

Men så er de ikke så mange der når hun kommer heller da.
 
Unger er vanedyr. Så det de er vant til er det de liker

Min eldste skulle spise frokost på sfo uansett om han hadde spist først. Så vi droppet frokost hjemme.
Til nå når vi har tre. Nå er det yngste som spiser i bhg selv om hun har spist litt hjemme. For de store spiser før de drar og kommer til skolen rett før den begynner
Joda men vi hadde ikke alltid sen levering, men uansett så blir det jo litt påvirket av foreldre også vil jeg tro
 
Det er veldig vanlig, jeg skulle ønske at flere foreldre skjønte det at tidlig levering ofte er bedre for barnet [emoji106]
Tenker det er vel forskjellig? Sånn som med voksne er noen morgendyr andre ikke :p mi er det. Jeg foretrekker p kunne levere sent. Men det vil ikke hun. Det fungerer ikke. Og da leverer vi tidlig.
 
Hehe. Med tre tar det jo tid :p
Ja ,det gjør det.

Nytt nå er at "lufte hunden" ikke lenger er en del av morgenrutinen, men den siste tiden var der bare ut i hagen for å tisse uansett så det tok ikke så lang tid som før. Men det gjør også at morgen med tre små og en stor er lettere ,for det var noe med å lufte når yngste ville være med.. .

Vi spiser frokost hjemme også. Dvs, ungene gjør mens jeg ordner matpakker.
 
Ja ,det gjør det.

Nytt nå er at "lufte hunden" ikke lenger er en del av morgenrutinen, men den siste tiden var der bare ut i hagen for å tisse uansett så det tok ikke så lang tid som før. Men det gjør også at morgen med tre små og en stor er lettere ,for det var noe med å lufte når yngste ville være med.. .

Vi spiser frokost hjemme også. Dvs, ungene gjør mens jeg ordner matpakker.
Skjønner.
Dersom vi spiser frokost hjemme tar det fort en time ekstra :p
 
Back
Topp