Skravletråd April

Imorgen er det BHG igjen! Tips til hvordan levere storesøster?
Lillesøster kom jo i påsken, så ser for meg at det kan bli tøft imorgen [emoji28]
Leverer sent så jeg vet at favoritt ansatte er på jobb og Ibo har sagt hun vil at alle skal levere sammen imorgen - kanskje hun vil vise frem babyen?

Håper jo leveringen går smertefritt, men er innstilt på motsatt [emoji28]
 
Imorgen er det BHG igjen! Tips til hvordan levere storesøster?
Lillesøster kom jo i påsken, så ser for meg at det kan bli tøft imorgen [emoji28]
Leverer sent så jeg vet at favoritt ansatte er på jobb og Ibo har sagt hun vil at alle skal levere sammen imorgen - kanskje hun vil vise frem babyen?

Håper jo leveringen går smertefritt, men er innstilt på motsatt [emoji28]
Fint å vise frem babyen tenker jeg men lurt å komme før kjernetid og aktivitet starter
 
Sjekket selv jeg
Premie nummer 12, kan vinnes av alle som er over plass nummer 50 på topp 100 listen. Du må også ha skrevet minst _____ innlegg i april (alt på hele forumet gjelder)og ha startet minst 20 nye tråder. Denne premien er verdt det ;) Kjemp!!

Det er det blanke feltet som blir avgjørende tipper jeg
 
Premie nummer 12, kan vinnes av alle som er over plass nummer 50 på topp 100 listen. Du må også ha skrevet minst _____ innlegg i april (alt på hele forumet gjelder)og ha startet minst 20 nye tråder. Denne premien er verdt det ;) Kjemp!!
Det er det blanke feltet som blir avgjørende tipper jeg
Veldig spent på det tallet
 
Imorgen er det BHG igjen! Tips til hvordan levere storesøster?
Lillesøster kom jo i påsken, så ser for meg at det kan bli tøft imorgen [emoji28]
Leverer sent så jeg vet at favoritt ansatte er på jobb og Ibo har sagt hun vil at alle skal levere sammen imorgen - kanskje hun vil vise frem babyen?

Håper jo leveringen går smertefritt, men er innstilt på motsatt [emoji28]
Ååååh endelig kom hun. Gratulerer!!! :D har du enkel vogn som stol kan klikkes på er det enkel måte å levere på synes jeg. :) bare ha baby i bilstolen hele turen:)
 
Imorgen er det BHG igjen! Tips til hvordan levere storesøster?
Lillesøster kom jo i påsken, så ser for meg at det kan bli tøft imorgen [emoji28]
Leverer sent så jeg vet at favoritt ansatte er på jobb og Ibo har sagt hun vil at alle skal levere sammen imorgen - kanskje hun vil vise frem babyen?

Håper jo leveringen går smertefritt, men er innstilt på motsatt [emoji28]
Vise frem babyen er kjekt. I bhg mellomste gikk i da yngste ble født var der vanlig at man sendte et bilde av baby og storesøken som hang på døra deres også aå de kunne vise frem til unger som ikke var der når de ble levert. Der var en kjekk greie .Men det er vel ikke vanlig alle steder.

Levere før kjernetid, men kanskje gjerne ikke som den første på avdelingen akkurat?
 
Hun her har søvnen fra faren. Definitivt. Jeg er typen som kan sove 14 timer og enda litt til. Og helst ikke oppe før 10. Elsker sene morgener og masse søvn :p
Det kan jeg drømme lenge etter. Er oppe i 6-tida hver dag på grunn av minstejenta. Skal ta igjen når de blir tenåringer :p
 
Fint å vise frem babyen tenker jeg men lurt å komme før kjernetid og aktivitet starter

Blir før de begynner med aktiviteter ja [emoji1360] satser på ca 30 min før hadde jeg tenkt [emoji85]
 
Det er jo ikke så mye
Men samtidig kanskje nok. 50 stk kommer neppe over. Samtidig som det ikke er umulig i det hele tatt.
Det er det da, ikke umulig med 800.
Å med en premie som er den dyreste de har hatt så bør det jo vøre ett litt høyt krav
 
Ååååh endelig kom hun. Gratulerer!!! :D har du enkel vogn som stol kan klikkes på er det enkel måte å levere på synes jeg. :) bare ha baby i bilstolen hele turen:)

Takk! [emoji173]️
Hun kom utenfor inngangen til Ullevål forrige søndag [emoji85]

Satser på at hun sover hele leveringen i bilstolen [emoji85] stolen kan ikke klikkes på vogn søm jeg vet om [emoji848]
 
Back
Topp