Skravletråd April

Skal tro når vi får vite hvor mye vi må skravle for den topp-premien.

Aner meg at "topp 50" er irrelevant....
 
Tenker det er vel forskjellig? Sånn som med voksne er noen morgendyr andre ikke [emoji14] mi er det. Jeg foretrekker p kunne levere sent. Men det vil ikke hun. Det fungerer ikke. Og da leverer vi tidlig.
Klart man er forskjellig. Men etter mange år i barnehage, så opplever jeg at leveringen på de som kommer tidlig ofte er mye lettere. Det kan være vanskelig å komme inn i en lek der de andre har lekt sammen lenge allerede..
 
Tenker det er vel forskjellig? Sånn som med voksne er noen morgendyr andre ikke :p mi er det. Jeg foretrekker p kunne levere sent. Men det vil ikke hun. Det fungerer ikke. Og da leverer vi tidlig.
Haha, helt likt her :p Jeg skulle gjerne sovet lenger og levert seint. Han må ha arvet det fra faren
 
Skal tro når vi får vite hvor mye vi må skravle for den topp-premien.

Aner meg at "topp 50" er irrelevant....
Lurer og på. Hvor mange tråder spesielt som må startes :p
 
Skjønner.
Dersom vi spiser frokost hjemme tar det fort en time ekstra :p
Ja, men ellers må ungene være på skolen før 8, før 7.45 egentlig for 8 skal de ut. Og da må de gå veldig tidlig .De spiser hjemme og går klokka åtte

Planen min er dog at jeg og lille skal være ferdig og dra før dem så låser de. Men reelt så har ikke det skjedd så mange ganger...
 
Klart man er forskjellig. Men etter mange år i barnehage, så opplever jeg at leveringen på de som kommer tidlig ofte er mye lettere. Det kan være vanskelig å komme inn i en lek der de andre har lekt sammen lenge allerede..
Ser ikke så stor forskjell jeg faktisk, er vel kun ett barn som virkelug har slitt med å komme senere
 
Klart man er forskjellig. Men etter mange år i barnehage, så opplever jeg at leveringen på de som kommer tidlig ofte er mye lettere. Det kan være vanskelig å komme inn i en lek der de andre har lekt sammen lenge allerede..
Skjønner. Jeg har bare erfaring med mi eldste. Så med henne stemmer det iallefall veldig godt
 
Haha, helt likt her :p Jeg skulle gjerne sovet lenger og levert seint. Han må ha arvet det fra faren
Hun her har søvnen fra faren. Definitivt. Jeg er typen som kan sove 14 timer og enda litt til. Og helst ikke oppe før 10. Elsker sene morgener og masse søvn :p
 
Ja, men ellers må ungene være på skolen før 8, før 7.45 egentlig for 8 skal de ut. Og da må de gå veldig tidlig .De spiser hjemme og går klokka åtte

Planen min er dog at jeg og lille skal være ferdig og dra før dem så låser de. Men reelt så har ikke det skjedd så mange ganger...
Tar tid å innarbeide god rutine på morgenen når tiden er presset. Og med barn går det sjelden smurt hver gang :p
 
Klart man er forskjellig. Men etter mange år i barnehage, så opplever jeg at leveringen på de som kommer tidlig ofte er mye lettere. Det kan være vanskelig å komme inn i en lek der de andre har lekt sammen lenge allerede..

Mulig det, men mi setter seg til bordet og spiser, og etter det så starter liksom felles opplegg enten de skal ut eller har samling, så hun kommer fint inn i det, og levering er bare å kle av og få en kos så tar hun matboksen sin og går.
 
Back
Topp