Skravletråd April

Det er det da, ikke umulig med 800.
Å med en premie som er den dyreste de har hatt så bør det jo vøre ett litt høyt krav
Bør det
Samtidig som det bør være sånn at det er mer enn 2-3 stykker som kvalifiserer, når der er satt topp 50 så tyder det på at mange skal ha en viss sjanse?
 
Nå får jeg stygge blikk fra mannen. Kanskje jeg skal følge litt med på denne filmen da... :D
 
Vise frem babyen er kjekt. I bhg mellomste gikk i da yngste ble født var der vanlig at man sendte et bilde av baby og storesøken som hang på døra deres også aå de kunne vise frem til unger som ikke var der når de ble levert. Der var en kjekk greie .Men det er vel ikke vanlig alle steder.

Levere før kjernetid, men kanskje gjerne ikke som den første på avdelingen akkurat?

Det var lurt! Har ikke sett de gjøre det i BHG her [emoji848]

Leverer ca 30 min før kjernetid var planen, for da er de mange ansatte [emoji85]
 
Takk! [emoji173]️
Hun kom utenfor inngangen til Ullevål forrige søndag [emoji85]

Satser på at hun sover hele leveringen i bilstolen [emoji85] stolen kan ikke klikkes på vogn søm jeg vet om [emoji848]
Å herlighet. Gikk det så fort altså? :O sånn type hele hun kom ut på utsiden av bygget? I bilen eller ?

Aah. Hvilken vogn og bilstol har du? Vi kjøpte adapter til vår slik at vi kunne gjøre det. Gjorde små turer mye enklere for oss
 
Tja, hva er da vitsen med "topp 50", om kravet er mer sånn "topp 5"?
Joda det er veldig sant. Men tenkte at premien er den største hittil. Den må jo være en skikkelig utfordring å kvalifisere seg til
 
Hva ser dere?
Siste pirates of the caribbean filmen. Den har gått oss hus forbi. Så nå har vi hatt litt filmmaraton kveldene i påska
 
Usikker i grunn
Over topp 50 blir nok ikke kravet skyhøyt nhadde vært høyere om topp 20 var et av krava. Så 800 er kanskje ikke urealistisk sånn egentlig. Hadde det vært over topp 20 hadde jeg tenkt mer 1200. Men nå ble jeg fryktelig usikker. Føler bare at når det er såpass med premier og en så dyr som det sies så må det bli høye krav generelt slik at aktiviteten forsvaret premiene i antall
 
Over topp 50 blir nok ikke kravet skyhøyt nhadde vært høyere om topp 20 var et av krava. Så 800 er kanskje ikke urealistisk sånn egentlig. Hadde det vært over topp 20 hadde jeg tenkt mer 1200. Men nå ble jeg fryktelig usikker. Føler bare at når det er såpass med premier og en så dyr som det sies så må det bli høye krav generelt slik at aktiviteten forsvaret premiene i antall
Ja ville tenkt høyt men ikke på topp 50
 
Å herlighet. Gikk det så fort altså? :O sånn type hele hun kom ut på utsiden av bygget? I bilen eller ?

Aah. Hvilken vogn og bilstol har du? Vi kjøpte adapter til vår slik at vi kunne gjøre det. Gjorde små turer mye enklere for oss

Hun kom på seng utenfor inngangen til Ullevål [emoji23] 3 jordmødre prøvde å få meg inn, men lille O klarte ikke vente [emoji23] vannet gikk 10 skritt fra bila på Ullevål og 5 min senere var hun født [emoji23]

Vi har BMW sete og babyjogger vogn - får sjekke opp med de om de har adaptere [emoji1360]
 
Back
Topp