Skravletråd April

Helt likt. Hun klamrer seg til oss og må være på fanget eller i armene til en ansatt om vi leverer sent en dag. Blir rett og slett for mye for henne da
Ja det er merkelig egentlig for han er glad i de andre barna. Men er nesten som han føler han har gått glipp av noe. Heldigvis er bhgansatte helt fantastiske! :)
 
Veldig greit at hun har funnet sin greie. Som fungerer :)
Her virker det som det beste er å komme 7:15 når den åpner. Så hun får være med den ansatte som er kommet på kjøkkenet og ordne klart brød, pålegg og melk. Samt dekke bord og spise sammen. Det er hennes måte å starte dagen :) da er hun lett å levere.
Her åpner det 6.30 og da er vi knapt kommet på badet...
 
Ah. Mer normal tid for lunsj [emoji14] synes det er litt tidlig her men jenta spiser masse under varmmat måltidet så det funker visst.

Har prøvd å levere henne 08-0830 men da er levering vanskelig. Mye unger og støy. Hun vil ikke helt virker det som. Kommer hun på morgenen som første eller en av fø finner hun roen først og sin egen plass for dagen. Får være med på morgenrutinene. Og det liker hun
Det er veldig vanlig, jeg skulle ønske at flere foreldre skjønte det at tidlig levering ofte er bedre for barnet [emoji106]
 
Ja det er merkelig egentlig for han er glad i de andre barna. Men er nesten som han føler han har gått glipp av noe. Heldigvis er bhgansatte helt fantastiske! :)
Samme her. Skjønner det ikke helt selv. Men kanskje det ligger noe i det du sier. Går glipp av noe :p for leveres hun til frokosttiden er alt tipp topp. Og hu elsker jo bhg og ungene der
 
Vår ble nok vandt til det , var grusomt de gangene vi måtte leverte 7.15
Unger er vanedyr. Så det de er vant til er det de liker

Min eldste skulle spise frokost på sfo uansett om han hadde spist først. Så vi droppet frokost hjemme.
Til nå når vi har tre. Nå er det yngste som spiser i bhg selv om hun har spist litt hjemme. For de store spiser før de drar og kommer til skolen rett før den begynner
 
Det er veldig vanlig, jeg skulle ønske at flere foreldre skjønte det at tidlig levering ofte er bedre for barnet [emoji106]
Mens jeg synes det er helt supert at man ikke stresser når man ikke må, veldig glad for de lange morningene vi hadde i bhgårebe, slutt på det når de starter på skolen
 
Back
Topp