Skravletråd April

Høres vondt ut :(
Håper det hjelper!
Det er smertefullt ja. Mye til tider. Men smerte er jeg vant til sånn sett. Men skal vi godt å slippe den siden jeg sliter med så mange smerter i kroppen ellers. Men gleder meg til å kunne gå utendørs uten å skjemmes :)
 
Ah. Mer normal tid for lunsj :p synes det er litt tidlig her men jenta spiser masse under varmmat måltidet så det funker visst.

Har prøvd å levere henne 08-0830 men da er levering vanskelig. Mye unger og støy. Hun vil ikke helt virker det som. Kommer hun på morgenen som første eller en av fø finner hun roen først og sin egen plass for dagen. Får være med på morgenrutinene. Og det liker hun
Mi har vært levert til denne tiden stort sett hver dag, og hennes ro er å få gå inn med matboksen sin. En gang vi kom klokka sju måtte hun bare få med matboksen likevel for det er sånn hun starter dagen sin
 
Det er smertefullt ja. Mye til tider. Men smerte er jeg vant til sånn sett. Men skal vi godt å slippe den siden jeg sliter med så mange smerter i kroppen ellers. Men gleder meg til å kunne gå utendørs uten å skjemmes :)

Ser den ja <3
 
Regner med av vi leverer mellom 9 og 10 en gang. Rett etter at mannen kommer hjem fra jobb.
Lillemor begynner vanligvis ca 6.50 tror jeg, for normalt så jobber mannen dag. Hun liker den roen som er der, og så er det nok lettere å starte leken da.
Ah. De ser helst vi leverer i god tid før 09. Da har 2 og 3 åringene samling og kjernetiden starter. Så leverer senest halv ni. Men det liker hun ikke særlig. Liker best å leveres tidlig. Finner bedre sin plass der :) som det høres ut som di også gjør :) det virker som det er enklere å finne plassen og leken når de er under fem kontra 15 stykker
 
Mi har vært levert til denne tiden stort sett hver dag, og hennes ro er å få gå inn med matboksen sin. En gang vi kom klokka sju måtte hun bare få med matboksen likevel for det er sånn hun starter dagen sin
Veldig greit at hun har funnet sin greie. Som fungerer :)
Her virker det som det beste er å komme 7:15 når den åpner. Så hun får være med den ansatte som er kommet på kjøkkenet og ordne klart brød, pålegg og melk. Samt dekke bord og spise sammen. Det er hennes måte å starte dagen :) da er hun lett å levere.
 
Back
Topp