Skravletråd April

Idag regner det , og er glad for det for jeg vil heller ha det enn snø:)
 
God morgen! Håper dere får en fin dag[emoji4] Her laver snøen ned[emoji20]
 
Vurderer å tvinge meg selv til å gå en tur med lillejenta senere. Skikkelig motvillig kropp! Har gått opp i vekt i påsken og. Ikke mye, men jeg har nok gått opp til fredagens veiing. Heldigvis har jeg immunitet, så jeg mister ikke plassen min i krogen, men likevel. Er så nær mitt første delmål! Og siden jeg ammer så er det begrenset hvor mye jeg kan gå ned i vekt og, så jeg må hele tiden passe på å spise nok mat. Vektnedgangen går dermed sakte. Men det er jo verdt det da :)
 
Vurderer å tvinge meg selv til å gå en tur med lillejenta senere. Skikkelig motvillig kropp! Har gått opp i vekt i påsken og. Ikke mye, men jeg har nok gått opp til fredagens veiing. Heldigvis har jeg immunitet, så jeg mister ikke plassen min i krogen, men likevel. Er så nær mitt første delmål! Og siden jeg ammer så er det begrenset hvor mye jeg kan gå ned i vekt og, så jeg må hele tiden passe på å spise nok mat. Vektnedgangen går dermed sakte. Men det er jo verdt det da :)
Hadde jeg hatt perm skulle jeg pakket meg godt inn (her snør som sagt tett) og gått tur og klekket pokemon-egg.

Men jeg sitter på jobb og ser på været og tenker at det muligens er like greit at jeg er inne...
 
Kjipt ja. Jeg var helt klar for de 2-10 plussgradene (og regn) som de meldte, men så falt det litt... Ca 0, og våt snø
Det skjønner jeg du er. Kommer sikkert snart! Jeg er SÅ klar til å vinke farvel til vinterdress, sko og pose!
 
Vurderer å tvinge meg selv til å gå en tur med lillejenta senere. Skikkelig motvillig kropp! Har gått opp i vekt i påsken og. Ikke mye, men jeg har nok gått opp til fredagens veiing. Heldigvis har jeg immunitet, så jeg mister ikke plassen min i krogen, men likevel. Er så nær mitt første delmål! Og siden jeg ammer så er det begrenset hvor mye jeg kan gå ned i vekt og, så jeg må hele tiden passe på å spise nok mat. Vektnedgangen går dermed sakte. Men det er jo verdt det da :)
Så flink du er. Jeg er blitt helt sukkeravhengig, siden jul egentlig. Burde egentlig kutte det helt ut. Jeg går ca 15000 skritt hver dag, men kostholdet er elendig. Hvordan holder du motivasjonen oppe?
 
Så flink du er. Jeg er blitt helt sukkeravhengig, siden jul egentlig. Burde egentlig kutte det helt ut. Jeg går ca 15000 skritt hver dag, men kostholdet er elendig. Hvordan holder du motivasjonen oppe?

Jeg sliter veldig med motivasjonen, så akkurat det kan jeg ikke svare på ^^
Er med i slankekrigen da, og så lenge jeg får poeng for godisfri dag så går det på et vis.
 
Det skjønner jeg du er. Kommer sikkert snart! Jeg er SÅ klar til å vinke farvel til vinterdress, sko og pose!
Ja.

Gikk i goretex joggesko selv i dag og det var feil altså. For kaldt!
 
Jeg sliter veldig med motivasjonen, så akkurat det kan jeg ikke svare på ^^
Er med i slankekrigen da, og så lenge jeg får poeng for godisfri dag så går det på et vis.
Mens jeg ender med å ikke orke å føre de poengene jeg faktisk har engang for jeg klarer ikke forholde meg til utfordringen og snopefri... Skjer visst ikke...
 
Back
Topp