Skravletråd April

Da jeg var høygravid trente jeg nesten hver dag, ofte to ganger om dagen. Jeg følte meg mye mer energisk da enn nå ><
 
På plass i senga tideligere i dag enn i går.

Håper på en bedre natt også
 
Da jeg var høygravid trente jeg nesten hver dag, ofte to ganger om dagen. Jeg følte meg mye mer energisk da enn nå ><
Har vært ute og løpt 2 kvelder på rad jeg :)
 
Syns det gir meg energi jeg.
Ja, dørstokk mila er lang noen ganger, men det er utrolig deilig etterpå :)

Jeg trener jevnlig, 30-50 min aerobic og styrke + yoga. Går litt turer. Men det går liksom nedover. Jeg orker ikke å gå så mange turer lenger for jeg er sliten. Lurer på om jeg skulle tatt en tur til legen for å sjekke vitaminer etc.
 
Jeg er litt dyslektisk av meg, og noen ganger spør jeg mannen og hvordan enkelte ord skrives...
I kveld spurte jeg om hvordan "Nachspiel" skrives. den var grei..
Etter en liten stund spør jeg hvordan "buttplugg" staves.

Da ser han rart på meg og sier "Du Nina hva er det egentlig du holder på med siden du lurer på hvordan "Nachspiel" og "buttplugg" staves?"....

Bare skravler på BV, jeg - og ser på med store uskyldige øyne....
 
Jeg er litt dyslektisk av meg, og noen ganger spør jeg mannen og hvordan enkelte ord skrives...
I kveld spurte jeg om hvordan "Nachspiel" skrives. den var grei..
Etter en liten stund spør jeg hvordan "buttplugg" staves.

Da ser han rart på meg og sier "Du Nina hva er det egentlig du holder på med siden du lurer på hvordan "Nachspiel" og "buttplugg" staves?"....

Bare skravler på BV, jeg - og ser på med store uskyldige øyne....

Hahaha :laughing021
 
Masse lykke til, frøkna som er urolig?
Tja, i går var det delvis henne og delvis hodet mitt og noen absurde drømmer. I natt, bare henne så langt. Og derved sovet til nå og skal snart sove igjen (måtte bare sjekke skatten når jeg likevel våknet av henne)
 
Last edited:
Jeg er litt dyslektisk av meg, og noen ganger spør jeg mannen og hvordan enkelte ord skrives...
I kveld spurte jeg om hvordan "Nachspiel" skrives. den var grei..
Etter en liten stund spør jeg hvordan "buttplugg" staves.

Da ser han rart på meg og sier "Du Nina hva er det egentlig du holder på med siden du lurer på hvordan "Nachspiel" og "buttplugg" staves?"....

Bare skravler på BV, jeg - og ser på med store uskyldige øyne....
Fantastisk!!
 
Det idiotiske med å sjekke skatten og være fornøyd med at jeg får igjen ganske mye (Vel, altså, jeg jobbet bare fem mnd så jeg tjente ikke så mye og skattet ikke så mye. Men 17 000 tilbake er jo en grei bonus i juni når jeg får litt lite feriepenger pga altså bare fem mnd jobb pga ulønnet permisjon med lillemor)

Vel, der idiotiske er at jeg har jo felles økonomi med min mann. Som sover. Og derfor får jeg ikke sjekket hans (å ta mobilen hans og logge inn for ham er liksom litt drøyt) og det spiller jo veldig klart inn. I fjor fikk jeg mine sedvanlige 6-7 tusen igjen som jeg pleier men hva hjalp det når han hadde over 20 i restskatt liksom ? Men for 2017 hadde han ryddigere forhold (restskatten skyldtes en forsikring som betalte billånet vårt når han var arbeidsledig. Det regnes som inntekt men var jo ikke trukket skatt av) så det er håp om at det ikke er så ille, men han har ikke historisk sett like forutsigbar skatt som meg, merkelig nok. Jeg har de første år fått sånn mellom 2 og 5 tusen tilbake liksom og ds treffer jo skattekortet fint synes jeg.
 
God morgen!
 
Back
Topp