Skravletråd April

God kveld. Flere som sov dårlig i natt som var ?
Ja. Tredje gangen jeg våknet sjekket jeg klokka for jeg antok det straks var tid for alarm. Da var den tre. Og jeg var våken noen ganger til før det faktisk var morgen.

Ganske moden for senga
 
Lillejenta kaver skikkelig i kveld. Klarer ikke ligge i ro, men øynene er lukket nå da så det blir vel natta snart håper jeg.
 
Hmmm. Hva er det du synes er vanskelig?

Å finne alternativer uten å måtte lage to middager for eksempel[emoji13]
Glutenfri pizzabunn, tortilla, pannekaker osv smaker IKKE godt! Så jeg må alltid lage eget til henne[emoji38]
Og opplever dårlig utvalg når vi spiser ute[emoji849]
 
Å finne alternativer uten å måtte lage to middager for eksempel[emoji13]
Glutenfri pizzabunn, tortilla, pannekaker osv smaker IKKE godt! Så jeg må alltid lage eget til henne[emoji38]
Og opplever dårlig utvalg når vi spiser ute[emoji849]
Har funnet en innmari god pannekakemiks i Sverige. Noen guloransje poser. Prøvd den? :D glutenfri pizza er bare å gi opp [emoji14] men har god erfaring med å.lage pitapizza av hatting sine glutenfrie pitabrød :D
 
Har funnet en innmari god pannekakemiks i Sverige. Noen guloransje poser. Prøvd den? :D glutenfri pizza er bare å gi opp [emoji14] men har god erfaring med å.lage pitapizza av hatting sine glutenfrie pitabrød :D

Nei, de har jeg ikke prøvd[emoji1] takk for tips! Skal snart til Sverige[emoji6]
Pita til Hatting liker hun ihvertfall, men kan jo ikke servere det til hele familien?! De er jo svindyre!![emoji30]
 
Nei, de har jeg ikke prøvd[emoji1] takk for tips! Skal snart til Sverige[emoji6]
Pita til Hatting liker hun ihvertfall, men kan jo ikke servere det til hele familien?! De er jo svindyre!![emoji30]
Glutenfrie til henne og vanlige til dere? Ja, altfor dyre er de [emoji14]
 
Å finne alternativer uten å måtte lage to middager for eksempel[emoji13]
Glutenfri pizzabunn, tortilla, pannekaker osv smaker IKKE godt! Så jeg må alltid lage eget til henne[emoji38]
Og opplever dårlig utvalg når vi spiser ute[emoji849]

Sjekk ut oppskrifter som er lavkarbo. De er ofte glutenfrie og siden du ikke bruker glutenfritt mel så slipper du den ekle smaken og konsistensen. Min mann lagde en pizza som bla inneholder mandelmel. Kjempegod! Pannekake kan lages med banan og annet. Det er godt, men smaker selvfølgelig ikke normal pannekake. Bare bananpannekake :D
 
Ja. Tredje gangen jeg våknet sjekket jeg klokka for jeg antok det straks var tid for alarm. Da var den tre. Og jeg var våken noen ganger til før det faktisk var morgen.

Ganske moden for senga
Så kjedelig!

Moden for senga - har jeg vært hele dagen :D
 
Har funnet en innmari god pannekakemiks i Sverige. Noen guloransje poser. Prøvd den? :D glutenfri pizza er bare å gi opp [emoji14] men har god erfaring med å.lage pitapizza av hatting sine glutenfrie pitabrød :D

Den må jeg og prøve tror jeg.
 
Back
Topp