Skravletråd April

Sjekk ut oppskrifter som er lavkarbo. De er ofte glutenfrie og siden du ikke bruker glutenfritt mel så slipper du den ekle smaken og konsistensen. Min mann lagde en pizza som bla inneholder mandelmel. Kjempegod! Pannekake kan lages med banan og annet. Det er godt, men smaker selvfølgelig ikke normal pannekake. Bare bananpannekake :D

Bananpannekake er visstnok æsj[emoji23]
Hun er skremmende kresen..,
 
Bananpannekake er visstnok æsj[emoji23]
Hun er skremmende kresen..,
Hehe ^^
Liker hun vaffelmiksen fra Toro? Jeg mener at man kan lage pannekake av den og, men jeg har aldri prøvd. Men den miksen er i alle fall kjempegod som vafler.
 
Kjøleskapet står fremdeles urørt, men oppvaskmaskinen går, samt en klesvask og en tørketrommel. Det er jo alltids noe.
 
Ahh.... Det fine med ei oksesteik som er større enn hva familien spiser, er deilig pålegg.

Kald, lett rosa oksesteik. Og litt små gule tomater i båter. Godt på kveldsmaten

Det er skikkelig godt[emoji1]
 
Jeg er litt dyslektisk av meg, og noen ganger spør jeg mannen og hvordan enkelte ord skrives...
I kveld spurte jeg om hvordan "Nachspiel" skrives. den var grei..
Etter en liten stund spør jeg hvordan "buttplugg" staves.

Da ser han rart på meg og sier "Du Nina hva er det egentlig du holder på med siden du lurer på hvordan "Nachspiel" og "buttplugg" staves?"....

Bare skravler på BV, jeg - og ser på med store uskyldige øyne....

Haha[emoji23] da hadde gubben her også lurt på hva jeg drev med[emoji23]
 
Back
Topp