Skravletråd April

Det er vel å forvente å måtte bruke tid og penger og energi på en ny. Lagring og overførsel av bilder og filer og hele den greia der.

Skulle hatt ny selv[emoji38]
Eldste har lagt sin elsk på den, så hu mor må skaffe en til[emoji38]
 
Skulle hatt ny selv[emoji38]
Eldste har lagt sin elsk på den, så hu mor må skaffe en til[emoji38]
Ungene har heldigvis ikke begynt med det. De er fornøyd med nettbrettene de fikk til jul
 
Greia med å sitte på blodbanken og drikke glass etter glass med jus..... Det må ut igjen! Så hvilken nytte gjør liksom det for å erstatte den halvlitere de tok?
 
Jeg hadde ihvertfall fri...husker ikke hvorfor[emoji28]
Krever vel både at du har fri og at andre er meget aktive så du har noen å svare/ikke spammer
 
Typisk , vært sol og vårfølelse denne påsken, men våknet opp idag til -3 og sludd :wtf: Nå vil jeg ha vår :arghh:
Jaja, kan ikke styre været men klage det kan jeg :p

Kan klage litt jeg også[emoji13] -2 og grått, måtte skrape bil i morges[emoji30]
 
Litt tøff start ja, men han endte med å gå til skolen sammen med en kompis som ringte på døra 08.07 så kjørte jeg søstra etterpå(vi holdt på med tannpuss. Men heldigvis hadde jeg pakket alt av klær jeg hadde tatt hjem i sekken hans) og kom meg på jobb til 08.50 og har ikke fått telefon fra skolen om at han er syk, så satser på at han går hjem etter siste time som er til litt etter to, og helst gjør leksene sine. Korps i kveld

Så bra[emoji2] krysser fingre for at han får en fin dag på skolen[emoji173]️
 
Kan klage litt jeg også[emoji13] -2 og grått, måtte skrape bil i morges[emoji30]
-6 i morges. Måtte skrape jeg også. Tok likevel joggesko. Nærmest bart hjemme. Angra på jobb. Snø på parkeringsplassen
 
Back
Topp