Skravletråd April

Flinke dere har vært til å skravle mens jeg har trent :)

Dere jeg har tenkt litt på denne store premien.
Tamara sier de har aldri hatt en så verdifull premie noen gang tidligere.

Etter hva dere husker, hvilken premie tidligere er det som har hatt størst verdi.
Denne Flexi Crib'en var vel på kr 4.995,- var den ikke, har det vært noen høyere?
Jeg vant en bilstol med base. Modular besafe sin. Men husker ikke om den var verdt under eller over 4.995kr
 
Akutt har jeg freaket ut angående flyttingen. Hva om den klumpen av smerte jg går med er fordi vi forhaster oss. Burde vi vente et år kanskje? Mannen får visst sjefsstilling på jobben skn til høsten når han er tilbake. Det endrer litt saken. Fordi vi har ikke jobb til han. Vi finner ikke bolig enda. Burde jeg heller kutte ut min del av slekta og distansere meg. Lære meg triks for det. Og se ann om vi flytter nærmere mannens jobb. Det er noen mil unna slekta

Ikke lett det der[emoji85]
Vanskelig å komme med gode råd, håper virkelig dere finner ut av det[emoji173]️
 
Typisk , vært sol og vårfølelse denne påsken, men våknet opp idag til -3 og sludd :wtf: Nå vil jeg ha vår :arghh:
Jaja, kan ikke styre været men klage det kan jeg :p
 
6 kuldegrader
Restene av den våte snøen fra i går biter seg definitivt fast.

Jeg er trøtt
Ungene er trøtt.
Eldste har sin faste 'mandagssyke' hvor han altså mener han er fysisk syk og ikke kan på skolen. En kombinasjon av trøtt og sosiale/psykiske forhold på skolen. Men på skolen skal han.

Først skal de ha frokost. Motviljen kommer til å hyle mot meg når den straks er klar, de sitter i sofaen med nettbrett nå og kunne tenke seg å bli der mens de våkner. Jeg kunne strengt tatt tenkt meg å legge meg igjen jeg også. Men. Det er ikke sånn livet er

Høres ut som en tøff start på dagen hos dere[emoji13]
Mine små, som i hele påsken har våknet før kl 07, måtte jeg idag vekke kl 08[emoji38]
Trøtte som fy!
 
Høres ut som en tøff start på dagen hos dere[emoji13]
Mine små, som i hele påsken har våknet før kl 07, måtte jeg idag vekke kl 08[emoji38]
Trøtte som fy!
Litt tøff start ja, men han endte med å gå til skolen sammen med en kompis som ringte på døra 08.07 så kjørte jeg søstra etterpå(vi holdt på med tannpuss. Men heldigvis hadde jeg pakket alt av klær jeg hadde tatt hjem i sekken hans) og kom meg på jobb til 08.50 og har ikke fått telefon fra skolen om at han er syk, så satser på at han går hjem etter siste time som er til litt etter to, og helst gjør leksene sine. Korps i kveld
 
På plass på jobb, har spist frokost, svart på mail og igang med å godkjenne bilag for betaling. Fikset litt purringer og etterlyst litt bilag, rett og slett kommet igang etter påske.

Om en time må jeg gå, men jeg kommer tilbake, skal bare bort på sykehuset og gi en halvliter av blodet mitt til gode formål. :)

Flott å gi blod[emoji1]
 
Back
Topp