Skravletråd April

Greia med å sitte på blodbanken og drikke glass etter glass med jus..... Det må ut igjen! Så hvilken nytte gjør liksom det for å erstatte den halvlitere de tok?

Tja, si det![emoji1]
Får du premie hver gang?
 
-6 i morges. Måtte skrape jeg også. Tok likevel joggesko. Nærmest bart hjemme. Angra på jobb. Snø på parkeringsplassen

Snøen vår er borte[emoji1] så og si...noen små flekker her og der..
Vanskelig å kle barna, cherrox eller joggesko?
 
Tja, si det![emoji1]
Får du premie hver gang?
Jepp, valgte meg glass med mummitroll på denne gangen også, forandret form siden sist irriterende nok, tenkte å samle et til hver av ungene
 
Snøen vår er borte[emoji1] så og si...noen små flekker her og der..
Vanskelig å kle barna, cherrox eller joggesko?
Cherrox her i alle fall. Kaldt

Og altså , parkeringen på jobb. I skyggen.
Screenshot_20180403-130927.png
 
De selges på en del butikker.
Ikke så dyre pr stykk. Men helt klart vesentlig annen kilopris enn de store da

Mhm. Jeg hadde ikke vurdert det om det ikke var for lillemors Cøliaki. Men vi får prøve å ta av smør i en liten boks og se om det funker den veien først.
 
Tror dagligvaren har slike?[emoji4] hadde i hvertfall før i min glanstid som Rimi-ansatt[emoji28]

Kan sjekke det ut. Så hadde jeg sluppet å bekymre meg for at lillemor skal få i seg gluten ><
 
Jeg er klar over at vi er heldige på vestlandet som ikke har snø på bakken.. Men må være ærlig og si jeg ble kjempeskuffa da det begynte å snø i dag :( Hvor er våren, det er April!!
 
Hehe, flaks[emoji28]

Japp :D
Han baker ikke så mye her hjemme, siden lillemor ikke spiser gluten. Litt synd, for han lager veldig gode boller. Han elter deigen i en evighet for hånd, og deigen blir så fin og god :D
Oooog nå vil jeg ha boller :hilarious:
 
Har hun cøliaki ??[emoji20]

Japp. Det går veldig bra, men det hender seg at folk setter smøret vårt i den delen av kjøleskapet som er glutenfri, og det er ikke bra! Det har ikke gått galt enda heldigvis :)
 
Back
Topp