Skravletråd April

Det gjør jeg også.

Men det er flest hverdager så jeg prøver å verdsette dem også, tross alt er det dette som er livet mitt.

Men ja, jeg liker ferie. Mellomste bladde på kalenderen og talte "se alle fridagene i mai da!" og ja. Jeg liker fridager i mai, og i slutten av juni begynner ferien, jeg begynner jo når skolen slutter. Eller faktisk dagen før, vi drar på kvelden 22. Skolen har siste dag 23.

Jeg trøster meg med at guttungen ikle går glipp av siste skoledag med denne læreren, for hun skal også være med på turen ;-) så de avslutter nok i klassen dagen før.
Jeg liker ferie for da slipper man stresse hit og dit men jeg setter også pris på hverdager
 
Hmm. Lillejenta våknet av duppen sin, men var fremdeles trøtt. Mannen ville kose litt, og plutselig sovnet de begge to. Søtt <3
 
Japp :D
Han baker ikke så mye her hjemme, siden lillemor ikke spiser gluten. Litt synd, for han lager veldig gode boller. Han elter deigen i en evighet for hånd, og deigen blir så fin og god :D
Oooog nå vil jeg ha boller :hilarious:

Ååh, nå fikk jeg også lyst på rykende ferske boller![emoji7]
 
Japp. Det går veldig bra, men det hender seg at folk setter smøret vårt i den delen av kjøleskapet som er glutenfri, og det er ikke bra! Det har ikke gått galt enda heldigvis :)

Flott det går bra[emoji2]
Her har bonusdatter på 13 cøliaki... jeg synes det er noe herk![emoji13]
 
Back
Topp