Skravletråd April

Sant det. Men det er hun heldigvis ikke.

Var en litt annen historie da hun klippet sin kusine. Min bror med samme holdning til hår som meg, min svigerinne av typen "måtte dra rett hjem for å fikse og kunne ikke dra i bursdagsselskap og forklarte i bhg at hun var blitt klippet, men sa ikke hvem for ikke henge ut min datter" (som like etter kom blid og fornøyd hg og fortalte at hun hadde klippet sin kusine...)

Medførte at jeg forklarte jentungen at det var ikke greit å klippe selv om "hun ville det jo" for du ser jo at tante ble lei seg.
Hvorpå jentungen svarte "men onkel lo"

De var vel...4? Vi hører stadig om det, men jeg trooooor håret har vokst ut igjen nå :)

Haha[emoji23] så søte da!
 
Liker ferie jeg
Det gjør jeg også.

Men det er flest hverdager så jeg prøver å verdsette dem også, tross alt er det dette som er livet mitt.

Men ja, jeg liker ferie. Mellomste bladde på kalenderen og talte "se alle fridagene i mai da!" og ja. Jeg liker fridager i mai, og i slutten av juni begynner ferien, jeg begynner jo når skolen slutter. Eller faktisk dagen før, vi drar på kvelden 22. Skolen har siste dag 23.

Jeg trøster meg med at guttungen ikle går glipp av siste skoledag med denne læreren, for hun skal også være med på turen ;-) så de avslutter nok i klassen dagen før.
 
Flinke dere har vært til å skravle mens jeg har trent :)

Dere jeg har tenkt litt på denne store premien.
Tamara sier de har aldri hatt en så verdifull premie noen gang tidligere.

Etter hva dere husker, hvilken premie tidligere er det som har hatt størst verdi.
Denne Flexi Crib'en var vel på kr 4.995,- var den ikke, har det vært noen høyere?

Jeg kan ikke huske noe med høyere verdi nei[emoji4]
 
Så kjipt[emoji13]

Det er vel å forvente å måtte bruke tid og penger og energi på en ny. Lagring og overførsel av bilder og filer og hele den greia der.
 
Back
Topp