Skravletråd April

Vel, han må ha jobb og dere må ha bolig. Kutte ut slekta er absolutt en mulighet til å begynne med. Dere må jo ikke flytte nå, men en endring må til. Men det er jo umulig å endre noe som helst uten økonomi til det, eller husrom.
Jepp. Jeg vet at det hadde ordna seg. Han finner seg jobb liksom. Men bolig er viktig. Og jeg finnee ingenting. Ingenting som passer som er til en pris vi klarer håndtere. Men denne lederjobben kom uventet... den har liggi og ulma noen dager og den er en gamechanger...
 
Jepp. Jeg vet at det hadde ordna seg. Han finner seg jobb liksom. Men bolig er viktig. Og jeg finnee ingenting. Ingenting som passer som er til en pris vi klarer håndtere. Men denne lederjobben kom uventet... den har liggi og ulma noen dager og den er en gamechanger...

Ser den. Betaler den mye mer i lønn enn det han vil få lenger sør i den stillingen han har nå?
 
Ser den. Betaler den mye mer i lønn enn det han vil få lenger sør i den stillingen han har nå?
Omtrent det samme. Men bedre vilkår siden dette er sjefsstilling og der nede ville det vært vanlig slakteransatt på gulvet om du skjønner. Dette er avdelingsleder. Og mer fleksitid.
 
Omtrent det samme. Men bedre vilkår siden dette er sjefsstilling og der nede ville det vært vanlig slakteransatt på gulvet om du skjønner. Dette er avdelingsleder. Og mer fleksitid.

OK. Skjønner at dette endrer alt ja. Hvor langt unna mannens jobb bor dere nå?
 
Hmmm. Restauranter har ofte små porsjonspakker med smør. Jeg skulle gjerne hatt slike. Er de dyre tro?
 
Hmmm. Restauranter har ofte små porsjonspakker med smør. Jeg skulle gjerne hatt slike. Er de dyre tro?
De selges på en del butikker.
Ikke så dyre pr stykk. Men helt klart vesentlig annen kilopris enn de store da
 
God morgen

Jeg er trøtt.

Må stå opp
 
6 kuldegrader
Restene av den våte snøen fra i går biter seg definitivt fast.

Jeg er trøtt
Ungene er trøtt.
Eldste har sin faste 'mandagssyke' hvor han altså mener han er fysisk syk og ikke kan på skolen. En kombinasjon av trøtt og sosiale/psykiske forhold på skolen. Men på skolen skal han.

Først skal de ha frokost. Motviljen kommer til å hyle mot meg når den straks er klar, de sitter i sofaen med nettbrett nå og kunne tenke seg å bli der mens de våkner. Jeg kunne strengt tatt tenkt meg å legge meg igjen jeg også. Men. Det er ikke sånn livet er
 
God morgen :) prøve mer aktiv igjrn . Er jo så kjekt her inne !:):)
 
Så er jo vi så heldig at han ikke har problemer med beina og derfor ikke har noen spesialist med meninger, fotballaget er nedlagt og han spiller med tredjeklassinger og slett ikke har løpetrening.

Et par vanntette joggesko i passe størrelse (og gjerne et par til som er større, han vokser et rykk på et pr nummer over natta av og til, helt uforutsett, tidligere i juleferien men senere år ulike tider på året, men stort sett bare en gang i året) er derfor det som trengs. Enn så lenge. Opp til ham, docboots og sandaler. De dagene han ikke kan bruke sandaler er docboots greit... men jeg velger joggesko i tillegg da :p
Ok , vi hadde uansett hatt flere da ;)
 
Back
Topp