Skravletråd April

Alt vokser ut igjen ja, men ikke kult å være skamklipt[emoji23]

Sant det. Men det er hun heldigvis ikke.

Var en litt annen historie da hun klippet sin kusine. Min bror med samme holdning til hår som meg, min svigerinne av typen "måtte dra rett hjem for å fikse og kunne ikke dra i bursdagsselskap og forklarte i bhg at hun var blitt klippet, men sa ikke hvem for ikke henge ut min datter" (som like etter kom blid og fornøyd hg og fortalte at hun hadde klippet sin kusine...)

Medførte at jeg forklarte jentungen at det var ikke greit å klippe selv om "hun ville det jo" for du ser jo at tante ble lei seg.
Hvorpå jentungen svarte "men onkel lo"

De var vel...4? Vi hører stadig om det, men jeg trooooor håret har vokst ut igjen nå :)
 
Du er det, men det merkes mer på meg :)

Min driver ikke med løpetrening, har jo selvsagt egne til fotball men det er nå bare et par timer i uka, han lever ikke for fotballen akkurat...

Og jeg legger meg ikke opp i at han bruker bare et par sko, da.
Løpetrening på fotball her
Ikke jeg heller men spesialist gjør ;)
 
Flinke dere har vært til å skravle mens jeg har trent :)

Dere jeg har tenkt litt på denne store premien.
Tamara sier de har aldri hatt en så verdifull premie noen gang tidligere.

Etter hva dere husker, hvilken premie tidligere er det som har hatt størst verdi.
Denne Flexi Crib'en var vel på kr 4.995,- var den ikke, har det vært noen høyere?
 
Flinke dere har vært til å skravle mens jeg har trent :)

Dere jeg har tenkt litt på denne store premien.
Tamara sier de har aldri hatt en så verdifull premie noen gang tidligere.

Etter hva dere husker, hvilken premie tidligere er det som har hatt størst verdi.
Denne Flexi Crib'en var vel på kr 4.995,- var den ikke, har det vært noen høyere?
Nei tror ikke det
 
Løpetrening på fotball her
Ikke jeg heller men spesialist gjør ;)

Så er jo vi så heldig at han ikke har problemer med beina og derfor ikke har noen spesialist med meninger, fotballaget er nedlagt og han spiller med tredjeklassinger og slett ikke har løpetrening.

Et par vanntette joggesko i passe størrelse (og gjerne et par til som er større, han vokser et rykk på et pr nummer over natta av og til, helt uforutsett, tidligere i juleferien men senere år ulike tider på året, men stort sett bare en gang i året) er derfor det som trengs. Enn så lenge. Opp til ham, docboots og sandaler. De dagene han ikke kan bruke sandaler er docboots greit... men jeg velger joggesko i tillegg da :p
 
Akutt har jeg freaket ut angående flyttingen. Hva om den klumpen av smerte jg går med er fordi vi forhaster oss. Burde vi vente et år kanskje? Mannen får visst sjefsstilling på jobben skn til høsten når han er tilbake. Det endrer litt saken. Fordi vi har ikke jobb til han. Vi finner ikke bolig enda. Burde jeg heller kutte ut min del av slekta og distansere meg. Lære meg triks for det. Og se ann om vi flytter nærmere mannens jobb. Det er noen mil unna slekta
 
Ikke helt god på 'legge meg klokka ti" nei...
 
Akutt har jeg freaket ut angående flyttingen. Hva om den klumpen av smerte jg går med er fordi vi forhaster oss. Burde vi vente et år kanskje? Mannen får visst sjefsstilling på jobben skn til høsten når han er tilbake. Det endrer litt saken. Fordi vi har ikke jobb til han. Vi finner ikke bolig enda. Burde jeg heller kutte ut min del av slekta og distansere meg. Lære meg triks for det. Og se ann om vi flytter nærmere mannens jobb. Det er noen mil unna slekta

Vel, han må ha jobb og dere må ha bolig. Kutte ut slekta er absolutt en mulighet til å begynne med. Dere må jo ikke flytte nå, men en endring må til. Men det er jo umulig å endre noe som helst uten økonomi til det, eller husrom.
 
Back
Topp