Skravletråd April

Er helsefagarbeiderlærling så jobber i bemannet miljøtjeneste. :) Så er jo et veldig koselig arbeid, men kjenner jeg blir litt sjalu på alle disse fridagene andre får, mens jeg må jobbe dem alle :')

Ser den! Det er jo en fordel med mai, at ukene er så korte ;) Hvis våren endelig kommer nå (lov å håpe), blir nok mai fin uansett :)

Ser den! Det er jo en fordel med mai, at ukene er så korte ;) Hvis våren endelig kommer nå (lov å håpe), blir nok mai fin uansett :)
Ja, vil tro den blir fin uansett :) Prøver å tenkte at hvis alt går fint med svangerskapet så har jeg fritt hele neste år og da kan jeg kose med meg både på rød dager og vanlige dager :') Men blir nok å savne jobb og kjenner jeg meg selv rett :)

Ja, vil tro den blir fin uansett :) Prøver å tenkte at hvis alt går fint med svangerskapet så har jeg fritt hele neste år og da kan jeg kose med meg både på rød dager og vanlige dager :') Men blir nok å savne jobb og kjenner jeg meg selv rett :)

Det er jo positivt å savne jobb, tenker jeg. Da trives man godt :D

Det er jo positivt å savne jobb, tenker jeg. Da trives man godt :D
Ja :) Er bare spent på om jeg får noe fast etter jeg er ferdi som lærling. Eller om det bare blir når de trenger meg. Håper på noe fast da :) Ellers har jeg bare noe fast på sykehjemme og tror ikke jeg vil savne det like mye :')

Hørtes artig ut[emoji1]
Er en høyde oppi skogen her hvor de har satt opp reflekser langs stien for at man skal kunne gå der når det er mørkt med hodelykt.
Tror ungene vil elske det, men misstenker vi må utsette det til en annen kveld, det regner

Back
Topp