Ja la merke til det jeg også.. huff :') Er vell full innspurt regner jeg med?
Virkelig. Alle svarer på alt, raskest mulig!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja la merke til det jeg også.. huff :') Er vell full innspurt regner jeg med?

Er helsefagarbeiderlærling så jobber i bemannet miljøtjeneste.Hva jobber du med, siden du jobber i morgen?![]()
Er helsefagarbeiderlærling så jobber i bemannet miljøtjeneste.Så er jo et veldig koselig arbeid, men kjenner jeg blir litt sjalu på alle disse fridagene andre får, mens jeg må jobbe dem alle :')
Klarer deres 10 000 innlegg i skravletråden i mai?? Jeg undres![]()
Vi får se hva jeg får tid til i kveld.
Har bare planlagt en liten nattevandring i skogen med de eldste
Ikke til vanlig, men fant ut han skulle ha fest i natt
Står opp nå jeg
Har riktignok ikke sovet sammenhengende side i 6-tiden, men jeg har slumret.
10000 var et hårete mål synes jeg[emoji38][emoji38]
Ja, vil tro den blir fin uansettSer den! Det er jo en fordel med mai, at ukene er så korteHvis våren endelig kommer nå (lov å håpe), blir nok mai fin uansett
![]()
Ja, vil tro den blir fin uansettPrøver å tenkte at hvis alt går fint med svangerskapet så har jeg fritt hele neste år og da kan jeg kose med meg både på rød dager og vanlige dager :') Men blir nok å savne jobb og kjenner jeg meg selv rett
![]()
JaDet er jo positivt å savne jobb, tenker jeg. Da trives man godt![]()
Er en høyde oppi skogen her hvor de har satt opp reflekser langs stien for at man skal kunne gå der når det er mørkt med hodelykt.Hørtes artig ut[emoji1]
Ikke i løpet av kvelden tror jegneida 10 tusen klarer vi vell lett? :')
Ikke i løpet av kvelden tror jeg![]()
Klart det før viOi, 10000? Dere har jo vært sååå flinke til å skravle. Tror nok ikke 10000 fysisk (eller psykisk) mulig! 6000 kan være mulig!
Klart det før vi
Var mai tråden Tamare snakket om ja, men jeg er bare litt kverulantvar det ikke for mai tråden?Da har jeg missfortstått :')