God morgen! Ny (kort) uke, nye muligheter![]()
God morgen[emoji1] siste dagen i april![emoji30]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen! Ny (kort) uke, nye muligheter![]()
Jeg er på jobb. Ikke stengt her i dag så jeg jobber.
Skal prøve å komme meg fra jobb enten så tidlig eller i lunsjen at jeg får kjøpt meg et par mye bukser, tipper jeg satser på å gå tidlig og slippe oppom Plantasjen etter jord også. Mannen kan hente jentene satser jeg på, han jobbet hjemmekontor med eldstemann som ikke er i form, men det vurderes om han kan gå på skolen etter lunsj. For han er ikke veldig dårlig, mandagssyke som vanlig men ikke utenkelig et lite migreneanfall på toppen av det så han fikk paracet og hvile, men de går over etter et par timer, så med mindre han sovner blir det trolig skole. Avtalen er skjermfritt hjemme så det er ikke noe han velger så frivillig
Håper det. At han ikke må gå glipp av mer av skolen enn nødvendigGod bedring til storebror[emoji173]️
Håper han kan dukke opp på skolen etter lunsj!
Spennende å være alene hjemme.God morgen alle sammen[emoji1]
Hjemme med to barn pga skolefri. Straks tannlege med eldste[emoji2]
Og mellomste skal være hjemme alene for første gang[emoji38] han ville det selv, og er bare snakk om 1 time.
Håper det. At han ikke må gå glipp av mer av skolen enn nødvendig
Spennende å være alene hjemme.
Mine har ikke prøvd så lenge som en time. Ikke mellomste i alle fall
Det er det. Han har dessuten spilletime på mandager etter skolen og det er greit at han får med seg dem ogsåJa det er viktig[emoji4]
Vi får se hva jeg får tid til i kveld.Du klarer det, jeg hjelper deg så godt jeg kan[emoji1]
Ikke til vanlig, men fant ut han skulle ha fest i nattVåkner han mye?[emoji4]
Håper du har hatt en god natt med masse søvn![emoji2]
Klarer deres 10 000 innlegg i skravletråden i mai?? Jeg undres![]()
Hvem vet. Kanskje. Om vi prøver .Klarer deres 10 000 innlegg i skravletråden i mai?? Jeg undres![]()
Muligens.Klarer deres 10 000 innlegg i skravletråden i mai?? Jeg undres![]()
Ingen syke hos oss, eller ingen må være hjemme hvertfaloJeg også. Og mannen. Men det ble hjemmekontor med syk eldstemann på ham da
Vi får seSatse på at du fikser det[emoji1]