Skravletråd April

Jeg er på jobb. Ikke stengt her i dag så jeg jobber.

Skal prøve å komme meg fra jobb enten så tidlig eller i lunsjen at jeg får kjøpt meg et par mye bukser, tipper jeg satser på å gå tidlig og slippe oppom Plantasjen etter jord også. Mannen kan hente jentene satser jeg på, han jobbet hjemmekontor med eldstemann som ikke er i form, men det vurderes om han kan gå på skolen etter lunsj. For han er ikke veldig dårlig, mandagssyke som vanlig men ikke utenkelig et lite migreneanfall på toppen av det så han fikk paracet og hvile, men de går over etter et par timer, så med mindre han sovner blir det trolig skole. Avtalen er skjermfritt hjemme så det er ikke noe han velger så frivillig

God bedring til storebror[emoji173]️
Håper han kan dukke opp på skolen etter lunsj!

God morgen alle sammen[emoji1]
Hjemme med to barn pga skolefri. Straks tannlege med eldste[emoji2]
Og mellomste skal være hjemme alene for første gang[emoji38] han ville det selv, og er bare snakk om 1 time.

God morgen alle sammen[emoji1]
Hjemme med to barn pga skolefri. Straks tannlege med eldste[emoji2]
Og mellomste skal være hjemme alene for første gang[emoji38] han ville det selv, og er bare snakk om 1 time.
Spennende å være alene hjemme.

Mine har ikke prøvd så lenge som en time. Ikke mellomste i alle fall

Spennende å være alene hjemme.

Mine har ikke prøvd så lenge som en time. Ikke mellomste i alle fall

Nei, vi har heller ikke vært klar for det[emoji4] ikke før idag...men mulig han ombestemmer seg når vi går ut døra da[emoji38]

Du klarer det, jeg hjelper deg så godt jeg kan[emoji1]
Vi får se hva jeg får tid til i kveld.
Har bare planlagt en liten nattevandring i skogen med de eldste

Guttungen ble nå heldigvis levert på skolen etter et par timer hjemme så da får han med seg slutten av skoledagen i alle fall

Back
Topp