Skravletråd April

God dag alle sammen :) Hva driver dere på med i dag?
Her holder jeg på med mappeoppgave/minifagprøve som jeg skal ha på jobb i morgen.. Kjenner konsentrasjon ikke vil funke i dag og kvalmen henger enda igjen etter i går -.-

Er det alltid helt kaos i leketrådene når måneden nærmer seg slutt? Det er så mange som ikke aaaaner hvilken lek de er inne på, og poster feil både her og der. Jeg er gravid, men er det bare hormoner som gjør at jeg holder på å klikke av det?? :banghead:

Her holder jeg på med mappeoppgave/minifagprøve som jeg skal ha på jobb i morgen.. Kjenner konsentrasjon ikke vil funke i dag og kvalmen henger enda igjen etter i går -.-

Usj, kan tenke meg at det er vanskelig å konsentrere seg når du er kvalm :( Lykke til!

Jeg har akkurat kommet hjem fra jobb. Helt greit med 1. mai og fri i morgen! :)

Har akkurat hentet de eldste etter å ha vært på jobb.
Slapper litt av før jeg skal begynne med middagen

Er det alltid helt kaos i leketrådene når måneden nærmer seg slutt? Det er så mange som ikke aaaaner hvilken lek de er inne på, og poster feil både her og der. Jeg er gravid, men er det bare hormoner som gjør at jeg holder på å klikke av det?? :banghead:
Det variere litt, er mest kaos der inne i begynnelsen og på slutten av måneden..

Til tider kaos ja

Usj, kan tenke meg at det er vanskelig å konsentrere seg når du er kvalm :( Lykke til!

Jeg har akkurat kommet hjem fra jobb. Helt greit med 1. mai og fri i morgen! :)
Ja, skulle ønske formen var fin. Hadde vært bedre da. Tusen takk, heldig som har fri i morgen <3 Nyt det :)

Ja la merke til det jeg også.. huff :') Er vell full innspurt regner jeg med?

Back
Topp