God dagGod morgen! Ny (kort) uke, nye muligheter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God dagGod morgen! Ny (kort) uke, nye muligheter![]()
Det gjør viGod morgen[emoji1] kos dere ute!
Det går vel braGod morgen alle sammen[emoji1]
Hjemme med to barn pga skolefri. Straks tannlege med eldste[emoji2]
Og mellomste skal være hjemme alene for første gang[emoji38] han ville det selv, og er bare snakk om 1 time.
Best sånn.Ingen syke hos oss, eller ingen må være hjemme hvertfalo
Så braGuttungen ble nå heldigvis levert på skolen etter et par timer hjemme så da får han med seg slutten av skoledagen i alle fall
Det er detBest sånn.
JuhuHurra for harryhandel![emoji1]
God dag jaGod dag

God dag alle sammenHva driver dere på med i dag?
Her holder jeg på med mappeoppgave/minifagprøve som jeg skal ha på jobb i morgen.. Kjenner konsentrasjon ikke vil funke i dag og kvalmen henger enda igjen etter i går -.-
Har akkurat hentet de eldste etter å ha vært på jobb.God dag alle sammenHva driver dere på med i dag?
Her holder jeg på med mappeoppgave/minifagprøve som jeg skal ha på jobb i morgen.. Kjenner konsentrasjon ikke vil funke i dag og kvalmen henger enda igjen etter i går -.-
Det variere litt, er mest kaos der inne i begynnelsen og på slutten av måneden..Er det alltid helt kaos i leketrådene når måneden nærmer seg slutt? Det er så mange som ikke aaaaner hvilken lek de er inne på, og poster feil både her og der. Jeg er gravid, men er det bare hormoner som gjør at jeg holder på å klikke av det??![]()
God middagGod dag ja![]()
Lykke tilGod dag alle sammenHva driver dere på med i dag?
Til tider kaos jaEr det alltid helt kaos i leketrådene når måneden nærmer seg slutt? Det er så mange som ikke aaaaner hvilken lek de er inne på, og poster feil både her og der. Jeg er gravid, men er det bare hormoner som gjør at jeg holder på å klikke av det??![]()
TakkLykke til
Ja, skulle ønske formen var fin. Hadde vært bedre da. Tusen takk, heldig som har fri i morgen <3 Nyt detUsj, kan tenke meg at det er vanskelig å konsentrere seg når du er kvalmLykke til!
Jeg har akkurat kommet hjem fra jobb. Helt greit med 1. mai og fri i morgen!![]()
Ja la merke til det jeg også.. huff :') Er vell full innspurt regner jeg med?Er det alltid helt kaos i leketrådene når måneden nærmer seg slutt? Det er så mange som ikke aaaaner hvilken lek de er inne på, og poster feil både her og der. Jeg er gravid, men er det bare hormoner som gjør at jeg holder på å klikke av det??![]()
Ja, skulle ønske formen var fin. Hadde vært bedre da. Tusen takk, heldig som har fri i morgen <3 Nyt det![]()