Åjaaa, hehehe :')Var mai tråden Tamare snakket om ja, men jeg er bare litt kverulant![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åjaaa, hehehe :')Var mai tråden Tamare snakket om ja, men jeg er bare litt kverulant![]()
Løvbiff med brokkoli, bearnaise og pommes fritsHva har dere spist til middag i dag da? Trenger middagstips :')
Hørtes godt ut!Løvbiff med brokkoli, bearnaise og pommes frits
Guttungen ble nå heldigvis levert på skolen etter et par timer hjemme så da får han med seg slutten av skoledagen i alle fall
Hater pollen
Mm. Heldigvis så gjorde han det.Bra han føler seg bedre[emoji4]
Det går vel bra
God dag alle sammenHva driver dere på med i dag?
Her holder jeg på med mappeoppgave/minifagprøve som jeg skal ha på jobb i morgen.. Kjenner konsentrasjon ikke vil funke i dag og kvalmen henger enda igjen etter i går -.-
Så koseligVært hjemme med to av gutta idag, hatt playdate etter middag, nå er jeg i butikken[emoji1]
Lykke til i morgen!
Har du klart det?[emoji4]Idag MÅ jeg klare det![emoji23] ny uke, nye muligheter!
Så bra[emoji4]Absoluttnydelig over fjellet når vi skulke hjem igjen i går.
Er det alltid helt kaos i leketrådene når måneden nærmer seg slutt? Det er så mange som ikke aaaaner hvilken lek de er inne på, og poster feil både her og der. Jeg er gravid, men er det bare hormoner som gjør at jeg holder på å klikke av det??![]()
Aldri lagt merke tilHaha[emoji23] er masse feil ja!
Jo[emoji85] sovna igjen slik rett før lille våkna, så var trøttere enn noen gang[emoji85]God morgen[emoji2]
Er det ikke typisk!?[emoji13]
Oi, 10000? Dere har jo vært sååå flinke til å skravle. Tror nok ikke 10000 fysisk (eller psykisk) mulig! 6000 kan være mulig!
Sånn drøyt 300 innlegg pr dag10000 krever mange aktive, HELE måneden[emoji38]
Er en høyde oppi skogen her hvor de har satt opp reflekser langs stien for at man skal kunne gå der når det er mørkt med hodelykt.
Tror ungene vil elske det, men misstenker vi må utsette det til en annen kveld, det regner