For hektisk tenker jegBlir en hektisk kveld på deg da[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For hektisk tenker jegBlir en hektisk kveld på deg da[emoji28]
Men la hodet få litt hvile. Det trenger duJepp, første samling er i september, men har likevel begynt å tenke på det
Aldri lagt merke til
Leker nok for lite
Jeg er så lite kreativ til å komme på ting å spørre omMange som blander trådene[emoji28]
Du må leke mer!
Jo[emoji85] sovna igjen slik rett før lille våkna, så var trøttere enn noen gang[emoji85]
Sånn drøyt 300 innlegg pr dag
I snitt første uka går det. For vi smeller på tusen på et par dager da.
Men aå dabber det liksom av utover mnd...
203 eneste aktuelle om jeg skal gi meg på rundt
Så trolig blir det ikke rundt.
82000, eller bare noe vilkårlig
Ahh, skjønnerJeg er med i noen. For gøy
Jeg ligger nemlig på soverommet med av lyd og minimum lys, med en toåring som skaø sovne.
Men orker ikke følge med på innleggenen.
Jeg har hatt dager med godt over 200 innlegg men da er mange andre også aktive. Og jeg gjør det ikke for å telle. Bare for gøy
816 med denne.
Å nå 1000 i kveld (altså 81816 til 82000, men kutter de fleste 81000 for å skrive enklere) blir nok vel heftig ja ;-)
På den andre siden, dersom jeg begynner å tenke på hva jeg skal skrive om nå, og kanskje begynner å skrive litt nå i sommer hvor jobben er litt roligere blir det mindre stress før den skal leveres til våren neste år...Men la hodet få litt hvile. Det trenger du
Er ikke så ille her hjemme, men reagerer veldig når jeg er på steder med en del eksos, som i Oslo på jobb...
Dersom det ikke er høye skravlekrav, da pleier det å ta seg opp på slutten av måneden..Nettopp slik det som regel er[emoji38]
Så blir nok litt vel heftig...
Vel, vel, skogen forsvinner ikke.
Kan fint ta det en annen kveld.
Det gjør jeg, men er alltid ille når bjørken begynnerSå plagsomt da[emoji13] tar du medisiner?
Jeg tok allergitest for et par uker siden, den slo ut på alt unntatt gress[emoji23]
19 arbeidsdager. For oss som jobber mandag-fresag med fri på de røde.
Vet jeg fordi jeg har rapportering innen 15. Virkedag som er 25. Mai (vanligvis 20 eller 21.) sammen ned en kollega som på en annen kunde har 20. Virkedag som pleier være i slutten av mnd men i mai er 20. Virkedag 1. Juni
5 dager siden eksamen, og jeg har allerede begynt å tenke på hva jeg skal skrive om neste år.
Burde jeg egentlig ikke bare ha slappet litt av?
Flinka[emoji4] jeg har ikke gjort noe, tusla en tur, men det telles ikke. Bortsett fra at jeg ikke har sitti i sofaen da.Jepp[emoji1] løpt 50 minutter på mølla[emoji1]
Mhm[emoji85]Så kjipt![emoji13]
Årsstudium på 50% gå vel over 2 årJo det burde du[emoji6]
Men trodde du var ferdig nå?
Men vi kan jo alltids prøve..Nettopp slik det som regel er[emoji38]
Så blir nok litt vel heftig...