Skravletråd April

Det er jo lite[emoji30] men 103 blir kanskje heftig?
203 eneste aktuelle om jeg skal gi meg på rundt
Så trolig blir det ikke rundt.

82000, eller bare noe vilkårlig

816 med denne.

Å nå 1000 i kveld (altså 81816 til 82000, men kutter de fleste 81000 for å skrive enklere) blir nok vel heftig ja ;-)

Er du allergisk?[emoji13]
Er ikke så ille her hjemme, men reagerer veldig når jeg er på steder med en del eksos, som i Oslo på jobb...

Mai er herlig for hele familien[emoji1][emoji173]️
19 arbeidsdager. For oss som jobber mandag-fresag med fri på de røde.

Vet jeg fordi jeg har rapportering innen 15. Virkedag som er 25. Mai (vanligvis 20 eller 21.) sammen ned en kollega som på en annen kunde har 20. Virkedag som pleier være i slutten av mnd men i mai er 20. Virkedag 1. Juni

816 med denne.

Å nå 1000 i kveld (altså 81816 til 82000, men kutter de fleste 81000 for å skrive enklere) blir nok vel heftig ja ;-)

Hva snakker du egentlig om? :o Jeg klarer ikke å forstå xD Er sikkelig veldig dom nå når jeg spørr, men jeg må bare :o

Hva snakker du egentlig om? :eek: Jeg klarer ikke å forstå xD Er sikkelig veldig dom nå når jeg spørr, men jeg må bare :eek:
Totalt har jeg skrevet 818-og-noe innlegg på bv

Enkelte her inne har en "greie" om å slutte på et rundt tall. Jeg har ikke det, dels fordi jeg har et særlig stengt forhold til hva som er rundt og klarer altså ikke se 81800 som veldig rundt. Men litt kult. 81900 er ikke rundt tall for meg. Da må jeg ha 82 000. Altså ca. 175 innlegg til i kveld

Og det skjer nok ikke

Du skal ha eksamen neste år også?

Lov p slappe av litt ja
Er et årsstudium på 50% så går over 2 år, og oppgave og eksamen neste år også.
Neste år blir det individuell oppgave (i motsetning til i år hvor det var gruppeoppgave) og karakter (i motsetning til i år hvor det var bestått/ikke bestått)

Totalt har jeg skrevet 818-og-noe innlegg på bv

Enkelte her inne har en "greie" om å slutte på et rundt tall. Jeg har ikke det, dels fordi jeg har et særlig stengt forhold til hva som er rundt og klarer altså ikke se 81800 som veldig rundt. Men litt kult. 81900 er ikke rundt tall for meg. Da må jeg ha 82 000. Altså ca. 175 innlegg til i kveld

Og det skjer nok ikke
Ahhh nå skjønner jeg :) Takk som svarte :') Du får prøve å være med i alle disse leke trådene ?

Er et årsstudium på 50% så går over 2 år, og oppgave og eksamen neste år også.
Neste år blir det individuell oppgave (i motsetning til i år hvor det var gruppeoppgave) og karakter (i motsetning til i år hvor det var bestått/ikke bestått)
Ok. Men nå er det vel først sommerferie?

Ahhh nå skjønner jeg :) Takk som svarte :') Du får prøve å være med i alle disse leke trådene ?
Jeg er med i noen. For gøy

Jeg ligger nemlig på soverommet med av lyd og minimum lys, med en toåring som skaø sovne.
Men orker ikke følge med på innleggenen.

Jeg har hatt dager med godt over 200 innlegg men da er mange andre også aktive. Og jeg gjør det ikke for å telle. Bare for gøy

Back
Topp