Hva har dere spist til middag i dag da? Trenger middagstips :')
Her ble det grilling[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har dere spist til middag i dag da? Trenger middagstips :')
81796. Før dette. Skal jeg følge den rundt tall greia er det tre til etter denne før midtnatt...
203 eneste aktuelle om jeg skal gi meg på rundtDet er jo lite[emoji30] men 103 blir kanskje heftig?
Mm. Heldigvis så gjorde han det.
Fridag i morgen blir uansett godt for oss alle
Deilig med disse mai-ukene...
Er ikke så ille her hjemme, men reagerer veldig når jeg er på steder med en del eksos, som i Oslo på jobb...Er du allergisk?[emoji13]
81800
Det er jo ikke så rundt uansett. Så jeg gidder ikke stoppe der kjenner jeg
Hadde det vært 82000 skulle jeg vurdert det.
Vel, vel, skogen forsvinner ikke.Æsj da, regner her også[emoji13]
Hørtes ut som en morsom løype da![emoji1]
19 arbeidsdager. For oss som jobber mandag-fresag med fri på de røde.Mai er herlig for hele familien[emoji1][emoji173]️
816 med denne.
Å nå 1000 i kveld (altså 81816 til 82000, men kutter de fleste 81000 for å skrive enklere) blir nok vel heftig ja ;-)
Totalt har jeg skrevet 818-og-noe innlegg på bvHva snakker du egentlig om?Jeg klarer ikke å forstå xD Er sikkelig veldig dom nå når jeg spørr, men jeg må bare
![]()
Du skal ha eksamen neste år også?5 dager siden eksamen, og jeg har allerede begynt å tenke på hva jeg skal skrive om neste år.
Burde jeg egentlig ikke bare ha slappet litt av?
Er et årsstudium på 50% så går over 2 år, og oppgave og eksamen neste år også.Du skal ha eksamen neste år også?
Lov p slappe av litt ja
Ahhh nå skjønner jegTotalt har jeg skrevet 818-og-noe innlegg på bv
Enkelte her inne har en "greie" om å slutte på et rundt tall. Jeg har ikke det, dels fordi jeg har et særlig stengt forhold til hva som er rundt og klarer altså ikke se 81800 som veldig rundt. Men litt kult. 81900 er ikke rundt tall for meg. Da må jeg ha 82 000. Altså ca. 175 innlegg til i kveld
Og det skjer nok ikke
Ok. Men nå er det vel først sommerferie?Er et årsstudium på 50% så går over 2 år, og oppgave og eksamen neste år også.
Neste år blir det individuell oppgave (i motsetning til i år hvor det var gruppeoppgave) og karakter (i motsetning til i år hvor det var bestått/ikke bestått)
Jeg er med i noen. For gøyAhhh nå skjønner jegTakk som svarte :') Du får prøve å være med i alle disse leke trådene ?
Sånn. Da har jeg brutt den mulige runde. Så minst 98 til. Men 81900 er svært lite rundt, så skal jeg ha rundt må jeg ha 198 til.
Jepp, første samling er i september, men har likevel begynt å tenke på detOk. Men nå er det vel først sommerferie?
Har du klart det?[emoji4]